10
camide pisuvar olması
namaz kılan bir insan değilim.geçen ihtiyaçtan dolayı cami tuvalettine gittim.ula bide ne göreyim eleman kolanya peçete hazırlamış giriş 1 tl ister işe ister sıç..asıl bomba içeri girdiğimde patladı.pisuvar var lan bildiğin pisuvar..bir insan topluluğu 15 yılda bukadar gerizekalılaştırılır..din diye diye insanları dindende uzaklaştırdılar.çıkışta müdür neden pisuvar var ayakta işemek kabir azabı diyosunuz ama iş paraya gelince dinin yasaklarına uymuyosunuz allahın evinde dedim.işin bittiyse 1tl alayım dedi sadece..değerlerimizi inançlarımızı yavaş yavaş kaybettiğimizin göstergesidir bu.

heee bu konu neden goygoy derseniz lan cami tuvaletinde pisuvarın ne işi var adamlar en büyük goygoyu yapmışlar..gülün gülün ağam eğleniyii bizimlee.
  • 2
    tombalaci 7 ay önce
    sonra "neden insanlar islam'ın emirlerini yerine getirmiyorlar" diye serzenişte bulunuyor aptallar. öyle popoya böyle pipi.
  • 1
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    ayakta işemenin bilimsel zararları asılı uydurma bilgilerle dolu cami tuvaletlerinden sonra ilginç gelismeler bunlar
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    feshupanallah.
  • 0
    reelsayi 7 ay önce
    yazık orayı da ticari işletme haline çevirmişler.
  • 0
    semihcan 7 ay önce
    dikkat etmedim ama genelde alaturka diye biliyorum
  • 0
    tersodanfalso 7 ay önce
    farklı sözlüklerde yazılan şeyleri sentezleyip kendi başınızdan geçmiş gibi anlatmayın birader.bide fikir hakkaten seninmiş gibi allayıp pullamışın kaybol amk.
    0
    tswayne 7 ay önce
    işte beklediğim yorum. helal olsun be.
    1
    hasanbb 7 ay önce
    ulan siz bitmiyecekmisiniz her başlığımın altında bu tipler var amk..ulan dalyarak askeri personelim tek girdiğim yer puiv var senin gibi amına koyduğumun asosyalleri yüzünden buralarada giresim gelmiyo..herkesi kendin gibi zannetme sözlük sözlük gezsin amına koduğumun asalak piçi...rahatladım amk
    -1
    tersodanfalso 7 ay önce
    ulan bana bak yarragımın antıfıtızı senın gırtlagını sıker dalagından poşet bağırsagından zıvana yaparım ibine.biz amına koydugumun yerınde yedı yırmıdort vakıt gecırıyoruz ya sizin gibi laleleri adam yerine koyup cevap verıyoruz dakkıkasında zıplamış bide amına kodugum kamili.sende akıl olsa burda askeri personelim diye şov yapıp camideki pisuvardan bahsetmezdin seni beni tanımıyosun kim oldugumu da bilmiyosan rahatını sıktırme amına kodugum cocugu.
    -2
    hasanbb 7 ay önce
    yırtık kondom fantazisi yine..
    0
    tersodanfalso 5 ay önce
    zaten dediğin gibi biri olsaydın bana dakkasında cevap vermez ve diğer sözlüklerin saçma sapan analizlerini yapmazdın amk asosyali bide caka satıyor işim gücüm var sözlüktemi takılıcam diye :d
  • 0
    secko 7 ay önce
    durumu diyanete bildirseydin ilgilenirlerdi bence hassas oluyorlar bu konularda.

    malesef birde özel şahıs işletmesi ise sadece camiye kira veren biriyse yapabilcek birşey yok. ama geliri doğrudan camiye kalıyorsa cami derneği işletiyorsa bu durum hemen düzeltilebilir...
  • -2
    yusufir 7 ay önce
    kabir azabı diye birşey yoktur. onu söyleyenin ben ta minakoim. kabir azabiymis.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    kim söyledi puvo
    -1
    yusufir 7 ay önce
    ölümden sonra kabir azabı yasayacagimiza dair hiçbir ayet yok. tamamen uydurulmuş birşey yani. kabir azabı felan yok.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    ayet yok ama birçok hadis bulunmakta..
    0
    yusufir 7 ay önce
    ayetlere ters düşen her hadis, gerçek degildir.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    puvo bununla ilgili bir ayet yok diyosun hangi ayetle ters düşüyo?
    0
    yusufir 7 ay önce
    yasin 52, demişlerdir ki: ‘eyvahlar bize, uykuya-bırakıldığımız yerden bizi kim diriltip-kaldırdı? bu, rahmanın va’dettiğidir, (demek ki) gönderilen (elçi)ler doğru söylemiş’.

    ayette ne diyor? uyudugumuz yerden bizi kim kaldırdi? kur'an da ölü insanlarin kıyamet günü uyandırilacagi ve 2. kez diriltilecegi yazar. insan ölür ve mezara girer. bu ayette anlatılmak istenen de uyku halidir. sen nasıl ki doğumundan once ki halini hatirlamiyorsun? kabrinden kalkarkende ayni şekilde hatirlamayacaksin. o kabir sanki kisa süre uyudugun yer imiş gibi gelecek.

    ayrıca; biz kiyamet günü sorguya çekilip ceza veya ödül alacağız. sorguya cekilmeden ceza almak sence ilahi adalete uygun olur mu? bir insan hesaba cekilmeden neden ceza alsin? kur'an da insanların 2 kere hesaba çekileceği de yazmıyor. bu bakimdan öldükten sonrasi gaybtir. bilinmez. öldükten sonra ne olacağını yalnizca ayetlerden ogrenebiliriz. ve kur an da ki bu konuyu isleyen ayetlerin çoğu ölümün bir uyku hali olduğunu ve mahşer günü bu uyku halinden uyanıp sorguya cekilecegimizden bahseder.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    dostum söylediklerinde mantıklı fakat "firavun ve adamları sabah-akşam ateşe atılırlar. kıyametin kopacağı gün de denilir ki; firavun hanedanını ateşin en şiddetlisine sokun."(mümin, 40/46) burdada kabir azabından bahsedilmiş.
    0
    yusufir 7 ay önce
    bak ne güzel kendin söylemişsin:) "kiyametin kopacagi gün" yani kabirlerinden kaldırılicaklar ve ateşe atilacak.
    işin garibi aslında kabir azabı içeren bir ayete de rastlamadim. yıllarca bu kadar rağbet görmesi gerçekten tuhaf.
    bir cok ayet örnek vermek isterdim ama şimdi hepsini tek tek yazıp sık bogaz etmekte istemiyorum. tek bir kelimeden yola çıkarak mantık ile bu konuyu sonuclandirabiliriz şöyle ki;
    uyuyan bir insan düşün. ayette diyor ki; "uykuya birakildigimiz yerden bizi kim diriltti diyecekler" yani bir şaşkınlık hali olacak bizde. ayni dünyada ki halinle uykundan uyandigin gibi, şaşkın olacaksin. bi insanin kabir azabı ile mezarda acı çekerken, birden uyanmasi sence de biraz mantığa ve ayete ters düşmüyor mu?:)
    demekki biz kabirlerde mahşer gününe kadar uykuya dalan ve ""uyandirilacak"" olan ölüler olacağız. ama kabir azabi var demekle, hem ayete ters düşeriz, hem de uyuyan bir insanin kabirde acı çekmesi gibi bir mantik hatasının içini oyar dururuz:)
    tabiil yinede karar senin. ama emin olabilirsinki; ölümden sonrasını kimse ama kimse bilemez. ölümden sonrasi gaybtir. peygamberler efendimizin bile gaybi ben dahil allah tan başka kimse bilemez dediği hadisi mevcuttur. bu durumda kabir azabini sanki görmüş etmiş gibi anlatan kişi veya kişilere karşı olabildiğince temkinli davranmalisin.
    yusufir tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    eyvallah hocam
  • 1
    oxygen 7 ay önce
    ayakta işemenin alaturkaya ya da alafrangaya işemenin bi engeli yok. sen temizlieyebiliyosan istersen yatarken işe. önemli olan temizleyebilmek. o yüzden en uygun pozisyon alaturka.
  • 0
    puiv2000 7 ay önce
    "namaz kılan bir insan değilim...."

    "...inançlarımızı yavaş yavaş kaybettiğimizin göstergesi..."

    :)
    puiv2000 tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    beyni terk arkadaşım.namaz kılan bir insan olmadıgımı senin gibi asalak sürüsünün namaz kılmıyosan camide ne işin var cevapların engellemek için belirttim..inançlarımızı yavaş yavaş kaybettiğimizin göstergesi değildirde nedir camide pisuvar olması.
    0
    puiv2000 7 ay önce
    okuduğunu anlamayan zekasız arkadaşım, "namaz kılmıyosan camide ne işin var" sonucunu çıkarmayı nasıl becerdin ? demek istediğimi bir ilk okul çocuğuna anlatır gibi anlatıyorum: namaz kılan bir insan değilim diyorsun ardından sanki daha öncesinde çok inançlıymış gibi inancını sırf bu yüzden kaybetmişsin havası oluşturuyorsun. sakın bana gelip, herkesin inancı kendinedir ayağına yatma. namaz dinin direğidir. he pardon senin kalbin temiz ^^
    0
    hasanbb 7 ay önce
    beyni terk arkadaşım,mesele benim inançlı veya inançsız olmam değil.%95 i müslüman olan bir ülkede böyle bi durumun olmasına dikkat çektim okadar..ama marjinalsin ya durumu anlamak yerine laf sokmaya çalışıyosun..tamam beyim sen okan bayülgensin..
    0
    puiv2000 7 ay önce
    sıva bakalım. okanın amına koyim bana bir şey olmasın.
  • 0
    rockefeller 7 ay önce
    eger cami tuvaletinde pisuvar olmazsa amk niye pisuvar yok diye bagirirdik. biz iranmiyiz diye sesimiz yukselirdi. cami tuvaletleri dışarıya açık olduğundan pisuvar olmasını normal buluyorum. tercih meselesi. burada asıl mesele malesef girdigim camii tuvaletlerinin hemen hemen hepsi les gibi kokuyor. afedersiniz ama adam -spoiler- sictigi yeri temizlemiyor. ışte burada muslumanligimizdan şüphe ederim.
  • 0
    inciwashere 7 ay önce
    edit. adam askeri personelim demiş , e be ibine sanane camideki pisuvardan ? bijilere ateş etsene
    inciwashere tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    dalyarak kafa dağıtmıyalımmı amk
    1
    inciwashere 7 ay önce
    kafanı topla ki kafanı dağıtmasın amına koduğumun bijileri.
    0
    hasanbb 7 ay önce
    ahuslakajjs vereceğin nasiyatı sikeyim güldürdün gece gece
  • 0
    666siyonist666 5 ay önce
    hahahhahahahah
  • 0
    halis_kacan 5 ay önce
    gerçekten mantıklı bir yere değindin. televizyon programları da insanları bu şekilde hayatlarıyla alay ediyor.
  • 0
    cankilinc 5 ay önce
    yani din de para oldu
  • 0
    broman 5 ay önce
    hahaha :)
  • 0
    tahsilligenc71 5 ay önce
    bkz: yanlış batılılaşma


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    172 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    kaygusuzyazar

    keyiftuccari
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...