2
erdoganin avukatlar günü konuşması
adam kirk yilda dogru konusuyor yine bi yerlere dokunduruyor. simdi konusmada kisisel olarak sevdigim ve sevmedigim birkac nokta var terorist ve teroriste yataklik yapanlari vatandasliktan cikaririz dedi . bence bugüne kadar beklenilmesi hata bu ulkeyi bolmeye calisanlar bu ulkenin vatandasi olmamali. ayrica demiski pkk geziden daha buyuk tehdit degil demis. ve geziyle paralel örgüt baglantili tarzinda konuşmuş. yav arkadaş bu nasil kafa. paralel orgut dedigin daha bi kac yil oncesinde senin en samimi adamlar bi ters düştü butun herseyin suclusu onlar oldu . akp çetesi sutten cikmiş akkaşik. pkk bomba patlatmaya 1996 da baslamis 20 yil olmus sizin paketinizle suan zirve noktasinda adamlar sen geziden buyuk tehdit degil diyorsun yardakcilari şakşakliyor . dun gülen büyük hoca diyenler bugün terorist lideri diyor ilginc.
  • 0
    eski46lik 8 ay önce
    bir insan bi yere gırtlaktan bağlanmaya görsün tam da böyle oluyor işte. ne dese alkışlamak zorundasın. düne kadar kendi f.g yi ülkeye davet ediyordu hepsi yine alkışlıyorlardı. tayyipe kızmıyorum aslında hiç o yanında ki şakşakçılarında asıl büyük sorun. adamı yalaya yalaya bu hale getirdiler.
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    her liderde alkisci vvarda abi bi liderde biraz sozunun eri olsun . simdede bi ust akil cikti sıkıştikca birseyler uyduruyorlar ama hadi hayirlisi
    1
    eski46lik 8 ay önce
    valla kardeşim malesef :( bizde yok o. baktı yemiyo aldatıldık , kandırıldık bilmem napıldık. hata ettik diyemedi hiç bi zaman. hep birileri kötü niyetli tek sütten çıkmış ak kaşık kendileri.
  • 0
    circlepit 8 ay önce
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    bugun maklube operasyonu yapilmis cemaate :)
    0
    circlepit 8 ay önce
    )))))


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...