0
seni sen yapan şey
ister Bir Cümle İster 1 sayfa yaz gitsin be hacı
  • 0
    sabenbenolmayan 11 ay önce
    şimdi bi düşündümde beni ben yapan hiç bi sikim yokmus be panpa yaraladın yıqtın
    0
    okuyanyazar 11 ay önce
    Vardır la bişeyler
    0
    sabenbenolmayan 11 ay önce
    varsa varsa üşengeçliğim var amk
  • 0
    vechibaros 11 ay önce
    son günler de beni ben yapan hiç bir şeyin olmadığını düşünüyorum.
    0
    okuyanyazar 11 ay önce
    :/ Üzdün
    0
    vechibaros 11 ay önce
    Gelecek kaygısıdır,odur şudur bilmem nedir, sadece sandalyede mal gibi oturmanı sağlıyo bir de aşağıda arkadaşımız üşengeçliğini belirmiş aynı şey bende de var sol tarafımdaki bardağı kaldırıp içmeye içindekini içmeye üşeniyorum vallahi gerçekten üşeniyorum.
  • 1
    quentra 11 ay önce
    Herkes hicbir şey olmadığını yazmış demek ki bizi biz yapan şeyler boş insan olmamız demek ki varmış
  • 0
    csgomeme 11 ay önce
    Dubstep dinlemek.
  • 0
    yazamayanyazar 11 ay önce
    yazamayan bir yazar olmam
  • 0
    sonofanarchy 11 ay önce
    her zaman yüksekleri hedefleyip , bana inananlar da varken üstelik, en azıyla yetinmem , özetle her daim kaybeden bi piç olmam işte
  • 0
    solodolo 11 ay önce
    Burun çekişim var ya bi burun çekerim narkotik kopeği falan halt etmis yani her hararetli cumlelerin basinda ve sonunda mutlaka burnumu cekerim artik farkli bi eylemim olmus o benim ve beni semtimde cevremde 100lerce insan taniyor bunun farkina tek bi kisi vardi.
    Tek bi kisi ayikti yani senin boyle bi hareketin var diye.
    Bu durumda beni etkilemisti o cok ayri bi hadise.
  • 0
    yasar 11 ay önce
    Cevap: ben 😯😯😯
  • 0
    mirat 10 ay önce
    Sanırım olaylara çok farklı yaklaşmam, çok ters bir şekilde bakabilmem.


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...