1
beyler saat kaç?
son zamanlarda bir şey çok canımı sıkıyor: hayata yetisemiyorum. akıp gecen zamana karsı surekli kendime ne ara o kadar oldu ya diyorum. resmen bu genç yaşımda korkmaya başladım. ben daha ne oldugunu anlayamadan hayatım film şeridi gibi gozumun onunden akıp gidecekmis gibi geliyor. sizce zamani yavaslatmak mumkun mudur? bence mumkun ama bu dedigimi nasil yaparim bilmiyorum. beyin fonksiyonlarimi hizlandirarak. boylece beynim zamandan daha hizli calistigi icin her sey bana daha yavas gelecek. aranizda boyle bir seyi bilen yontemini vs aciklayabilecek birisi var mi
  • 0
    canki 4 ay önce
    ben yapıcak bişi bulamayınca yatmaya basladım amk gunde en az 16 saat yatıyorum
    üni sınavı bitince böyle travma yasadım aman sen girme
    1
    magic 4 ay önce
    :) reyiz tatili yatarak gecirme spora falan git sonra pisman olursun bosluga dusersin
    1
    canki 4 ay önce
    ona bile useniyorum be hocam :d
    1
    magic 4 ay önce
    gercekten bir an once bir seyler yapmaya bak ben o dedigin yatma isini cok tecrube ettim sonra butun yilin kotu geciyor. mesela simdi in asagi git bir yuru kafan acilsin. tatil yatmayla olmaz. gezmekten yorulana kadar gez.
    0
    canki 4 ay önce
    gezdim zatende bu aralar boyleyim reis tercih donemi ya belki ondandır
    1
    magic 4 ay önce
    haa anladim reis kafana gore o zaman
    1
    canki 4 ay önce
    gelicek sene gel adaya gezdirelim seni :d
    1
    magic 4 ay önce
    gelirim puvo seneye gidebilecegim her yere gitmeyi planliyorum :d
    0
    canki 4 ay önce
    bekleriz her zaman :d bende cok plan kurmustumda işte cok azı gerceklesti :d :d
    canki tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    magic 4 ay önce
    o hissi cok iyi biliyorum iste puvo ben de o yuzden cok manyak hayaller kurmayacagim hele bir tempoya girelim de hayal kurmaya daha vakit var :)
    0
    canki 4 ay önce
    benimkiler manyakda degildi sorun bende herhalde
    kamp , parasut ve yunan adaları vardı ama işte olmadii
    neyse sen gerceklestir reis
    1
    magic 4 ay önce
    kampi ben de istiyorum da parasut iyiymis hocam bence hala cok vaktin var yaparsin
    1
    canki 4 ay önce
    aynen yaparım umarım
    kamp merakıda bear grylls sayesinde oldu bayadır izlerim cokda severim
    1
    magic 4 ay önce
    yemin ediyorum dunyada hayrani oldugum cok az insandan biri. adam hem fiziksel acidan guclu hem de cevresindeki herkesle iyi geciniyor bazilari gibi gotu kalkik degil
    0
    canki 4 ay önce
    adam her acıdan bana kalırsa harika birisi
    tek o adam için digiturk alıcam cidden :d
    1
    magic 4 ay önce
    digiturkte mi cikiyor ben trtdekilerin hepsini izledim de yeni sezon yok herhalde
    1
    magic 4 ay önce
    bana da bear grylssden dagcilik meraki gecti
    0
    canki 4 ay önce
    bu sene full north face montla gezdim o derece :d
    arada daga filan cıkıyoruz bazende kalıyoruz insan kendini onun gibi hissetmek istiyor :)
    1
    magic 4 ay önce
    bocek yiyon mu bocek :)
    0
    canki 4 ay önce
    yok ya ne kadar protein ihtiyacımı karşılasada :d yemiyorum ama iyi ateş yakar ateş onunde sohbet ederim :d
    1
    magic 4 ay önce
    bu ... bocegi ici protein doludur yerli halk bunu boya yapiminda kullanir... galiba onu yiyecegim
    0
    canki 4 ay önce
    hjaha :d efsane adam ya
    kendi adına cıkan markayı gördün mü
    1
    magic 4 ay önce
    en ust bicagi kullaniyor kendi markasinin. 750 lira altinda cakmak demiri olan kilifli falan bayagi guzel. heveslenmistim de 750 lira da bicaga veremem
    0
    canki 4 ay önce
    ya yurtdısına filan giden arkadasım olsa oradan aldıracagım cunku turkiye fiyatları cok ucuk ben bıcagı gectimde canta ve mont efsane
    1
    magic 4 ay önce
    benim de montu ve pantolonu hosuma gidiyor. pantolon bosbol bir suru cebi var cok islevsel ve rahat duruyor
    0
    canki 4 ay önce
    dizlikler ve ayakkanı altlıkları efsane dusunulmus zaten :d
    1
    magic 4 ay önce
    ayakkabi altina pek dikkat etmedim :)
    0
    canki 4 ay önce
    onu alıp sehirde dolaşmak vardı :d
    1
    magic 4 ay önce
    sonra da hart hurt sesler agzini acarak yiyor bocegi. en iyisi ahtapot yedigi bolumdu bogazina yapisan
    0
    canki 4 ay önce
    akreplerde filan cıtır cıtır insanın canı cekiyor
    benimde en cok sevdigim bölümlerden birisi sahra
    çölü bölümü ve jordanla yaptıgı bir bölüm vardı ona efsane
    1
    magic 4 ay önce
    o bolumu galiba izlemedim bokunu ictigi bolum mu
    0
    canki 4 ay önce
    yok bu yılan derisine işiyip sonra onu içtigi bölüm
    1
    magic 4 ay önce
    cok az hatirlar gibiyim yilanin alt kismina dugum atip havaya kaldirdigini hatirlar gibiyim yanlis da olabilir
    0
    canki 4 ay önce
    aynen aynen o bölüm
    ya bir aralar yaptıgı running wild programında surekli yılan yiyordu artık yılanlara bakış acım degişti :d
    1
    magic 4 ay önce
    bir ara timsah kuyrugundaki yagi yedi benim canim cekti amk tam kavurmalik
    0
    canki 4 ay önce
    o bende en cok geyik yedigi bölümde olmustu bölümünü izledim mi bilmiyorumda videosunda görmüştüm cig cig yemişti canım cekmişti tam da o sıra kurban olunca ben durur muyum :d
    1
    magic 4 ay önce
    bazen izlerken benim karnim acikiyor kokarca avladigi bolum cok canim cekmisti tam tavsan eti gibi
    0
    canki 4 ay önce
    tavsan eti adamdır ben yemiştim nasıl kıydın dersen survival zor be reis
    1
    magic 4 ay önce
    ben de yedim de tavsan eti dana gibi geldi tadi
    0
    canki 4 ay önce
    açken farketmiyor :d
    1
    magic 4 ay önce
    kar firtinasi deneyi de guzeldi kanalizasyondan cikmaya calistigi bolum de ben izlediklerim arasinda bir secim yapamam en guzel dedim de hepsi en guzel
    0
    canki 4 ay önce
    valla hatırlayamadım ya
    bu tarz belgeselleri seviyorsun dual survival i de biliyorsundur
    1
    magic 4 ay önce
    aslinda ilk codt ve davei izledim ama onlar daha cok bilgi verici bu adam eglenceli de
    0
    canki 4 ay önce
    cody adam gibi adamdır ama :d
    ben bu tarz adamlardan hep etkilenmişimdir mesela serdar kılıç adamın beresi cok güzel bulursam hiç kacırmam alırım
    1
    magic 4 ay önce
    serdar kılıc hic izlemedim koye inip yumurta yiyormus diye
    0
    canki 4 ay önce
    yok ya maceracı tarzı bir adam degil dogaya asık ama ögüte agırlık veren öykü anlatmayı seven birisi
    onun yaptıgı survival tarzı bişi degil ama yine doga ile alakalı olunca seviyorum
    0
    canki 4 ay önce
    vay be 45 dk dır konusmusuz ne ara gecti
    1
    magic 4 ay önce
    izlerken de boyle geciyor
    0
    canki 4 ay önce
    dc izlemek istesren şuanda normal discovery hd linki bulamadım bulyrsan yeşillendir bizi :d
    1
    magic 4 ay önce
    bulursam atarim :)
  • 1
    frostie 4 ay önce
    eger 31den sonra bosalma anını uzatıp bi kac posta ard arda atabilirsen bosalma aninda beyin fonksiyonlarin daha hızlı calisacagi icin zamandan daha hızlı olabilirsin. baska yerde bulamazsin ha
    1
    magic 4 ay önce
    vay be bir nevi arabayi vurdurmak gibi bir sey birkac posta itekleyince o kendi kendine devam ediyor ha? :)
    1
    frostie 4 ay önce
    pvo aslinda alakasi yoktu dediklerimin ama neyse ikisi de sacma zaten amina koiyim. sikko sikki seyler .p
    frostie tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    magic 4 ay önce
    saka yapiyom lan o kadar salak degilim :)
  • 2
    kaygusuzyazar 4 ay önce
    adam saati sorsam vitrine cikarim dedi : yaptı
    1
    magic 4 ay önce
    ;) çaktırma. senin bu konudaki goruslerin nelerdir
    1
    kaygusuzyazar 4 ay önce
    şimdi sana iki haftalık tatil yazıyorum döndüğünde tertemiz olursun. yanında tanıdık götürme
    1
    magic 4 ay önce
    tatil de hemencecik geciyor
    1
    kaygusuzyazar 4 ay önce
    zaten bunaldıkça gideceksin bu döngü böyle
  • 0
    halicarnas 4 ay önce
    denize gir, yatasın varsada sırt üstü bırak kendini suya
    1
    magic 4 ay önce
    sonra zaman yavaslar mi
    1
    halicarnas 4 ay önce
    yorulmak iyidir, illa zamanı yavaşlatıcam diyosan... içinde codeine bulunan öksürük şurubunu sprite ile karıştırıp iç, ozaman her bi bok yavaşlar ama yasadışı, kırmızı reçeteli ve önermem, araştır istersen '' purple drank''
    1
    magic 4 ay önce
    gerek yok be puvo ben uzun vadeli bir sey ariyorum benim zamanim cok hizli geciyor
  • 2
    kalcasever 4 ay önce
    momo diye bi kitap var tam senin derdini anlatan bir hikayeye sahip...oku !
  • 1
    muhammedcks 4 ay önce
    pupuivcim aslında çoğu kişinin yaşadığı şeyi yaşıyorsun hayatını düzene sokmak lazım zaten yaz ayindayiz okul okuyosan tatil
    3 ay tatil olmaz
    bi işe gir çalışma saati çok olmasın(genelde 8 saattir)
    git kaportacida çırak ol demiyorum çok insan gorecegin işler olur sonra spora başla veya müzikle ilgileniyorsan onla ilgili gelişmene bak yani bu konu dışında her şeyi dusun çünkü sen ne yaparsan yap zaman geçecek hızlı veya yavaş insan oğlu her zaman daha fazlasını ister olede olma hayatın tadına bak bide osbir cekme çok oda stres yapar:)
  • 1
    muhammedcks 4 ay önce
    o değilde yazıyı okumadan yorum attım awqjsj
    neyse okadar yazdım kalsın bari sndn


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...