2
mit tır davasında karar açıklandı
can dündar a 5 yıl 10 ay ,erdem gül 5 yıl ceza aldı.
bağızsız habercilikten bahsetmeye devam .
  • 0
    bobina 7 ay önce
    adamı öldürüyorlardı abi ne haberciliği
    -3
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    o saldırı bi beyinsize ait. ama dava sonucu bütün gazeticilere gözdağı. kim rahat birşekilde haber yapabilir artik
  • 1
    sadurra 7 ay önce
    tayyip mesajını verdi: ''eğer benim gönderdiğim silahın haberini yaparsan o silahı senin götünde patlatırım''
  • 5
    kullanici 7 ay önce
    beklenen karardı. gizli belgeleri yayınlamak ihanet suçlamasıyla yargılanır. adamın vurulma olayı filan da tiyatroya benziyor. silah kullanan birisi olarak o mesafeden acemi adam bile 3te 3 vurabilirdi. tarafsız ve objektif bir haberci olmadığını da kendisi söyledi.
  • 3
    yusufir 7 ay önce
    sen türkmen lere giden silahları, işide gidiyor diye haber yaparsan, böyle sikerler adamı.
    0
    sadurra 7 ay önce
    türkmenlere giden silah mı :) hani silah görüntüleri çıkmadan önce ''tıbbi malzeme'' vardı o tırda? sanki silahlar türkmenlere gidiyor deseydi sikmeyecekti. mesele ''tıbbi malzeme'' dedikleri şeyde ''silah'' olması ve bunu görüntüleyerek yalanlarının ortaya çıkması. mesele türkiye'nin ortadoğuda pay sahibi olmak için savaşlara ortak olması ve bunu bizim bilmemizi istememesi. ''bunu bilin'' diyene de ''sen bunu diyemezsin!'' demesi. bunu diyerek de haddini bildirmiş oldu öyle mi? ilahi yusufir. gene güldürdün.
    0
    yusufir 7 ay önce
    bu siyasi bi mesele değil, askeri bi meseledir. öncelikle onu söyleyeyim. tıbbi malzeme denilebilir. orda ki türkmenler silahı kimden alıyor? esad mi? abd mi ? rusya mi? bunların hangisi türkmenlere silah verir? yani bu silahların türkmen lere gitmediğini iddia etmek için önce mantıklı değil, dar görüşlü bakmak gerek. evet. bak kendin söylüyorsun. türkiye sınırını korumak için kendi tarafında olan gruplara silah vererek, resmi veya gayri resmi olarak diğer "" bütün ülkeler gibi "" korumayı amaç edinme hakkına sahiptir. bunu gizleme gereği duymuşsa ve sen çıkıp bakın biz türkmenlere tıbbi malzeme değil, silah gönderiyoruz diye haber yaparsan, bu vatana ihanetten başka hiçbir şey olamaz. çok şükür ki cezasını da aldı. inşallah daha uzun yıllar yatar ve ülkede yaşayan( ihanet içinde olan) bütün gazetecilere ders olur. akp li vs değilim. bunun için sadece vatansever olmak kafi.
    0
    sadurra 7 ay önce
    sadece şu cümle ''bunu gizleme gereği duymuşsa ve sen çıkıp bakın biz türkmenlere tıbbi malzeme değil, silah gönderiyoruz diye haber yaparsan, bu vatana ihanetten başka hiçbir şey olamaz.''

    anlamıyorum, bu zihniyeti hiç anlamayacağım.
    0
    yusufir 7 ay önce
    şöyle anla, orada ki pyd ypg ve diğer tüm orospu çocukları, aldıkları silahlı destek ile türkmen köylerine saldırmaya başlamış, ve türkiye nin sınırını komple almaya kalkismissa, sende onlara karşı olan ve kendinden olan gruplara ""şike şike" destek vermekz zorundasın. bu askeri bilgisi olmayan insanların demokratik düşüncelerle anlayabileceği bir olay değil.
    0
    sadurra 7 ay önce
    yazdım yazdım da uzatmak istemedim sildim be. hayırlısı olsun.
    0
    yusufir 7 ay önce
    sıkıntı yok. biz zaten hep cahil düşünmeyen, beyinsiz insanlarız. birşeylere fikir sunmak ne haddimize. en doğrusu sizin bilginizken lafa dalmam bile hataydı. hayırlısı olsun.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    bu neden saklanarak yapiliyor. amerika acikca ypg yi teror orgutu degil bizim yandaşimiz diyor destek yapiyor bizim ulke artislik yapiyor . neden açiklanmiyor gercekler . ayrica işid e gitmedigi ne malum . ulkenin işidden petrol aldigi aciklandi zaten . panama belgeleri cikinca diger ulkelerde eylem cikiyor aiyasilerin ne mal oldugu gorulunce bizde gercekler gosterilince millet kraldan cok kralcı oluyor nedense
    kaygusuzyazar tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    yusufir 7 ay önce
    aslında türkiye nin işidden petrol aldığız rusya nın kanıtlayamadigi bir yalan olarak tarihteki yerini aldı bunu açmaya gerek bile yok. burda kimse iktidar vs konuşmadi ben dâhil. sadece bu adamın yaptığının vatana ihanet olduğunu söyledim. durum can dündar in konusu ile başladı yani hükümet veya bir başka isim katmadim işin içine.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    şuan bu kişi sabah gazetesi yazarı olsaydı alacakmiydi sence . bu şuan ki hükümetin olayları
    0
    yusufir 7 ay önce
    bilemem. bu bazen hakime göre bile değişir. malum çağlayan adliyesinde tutuklu yargılansin kararı çıkmışken, anayasa mahkemesi tutuksuz yargılansin dedi. hukuk bile çelişki de. biz ne kadar net olabiliriz ki. ama bu tür haberi yapanın, düşünce fikir ideoloji vs hiçbirşey bakılmadan yargılanmali ve cezasını almalı. snowden sığınma talebi alacak bir ülke bile bulamadı, askeri bilgi paylaştı diye. en son rusya da elçilik binasının bi odasında misafir olarak bekliyordu, tutuklanmak için. bu adamlar. kahraman gibi karşılandı.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    sorun şuki ülkede hükümete laf sürdürülecek bir iş yapildiysa vatan haini ilan ediliveriyorlar birden . gazeteler hükümet karşiti her harekette soruşturma geçirecekse nasil bağimsız habercilik yapilabilir. diger ulkelet kahraman karşilayinca adam kesin vatan hainimidir. reisimizde yahudi cesaret ödülü aldi bu onu yahudi uşaği mi yapar
    0
    puiv2000 7 ay önce
    gündemi takip ediyorsun muhtemelen fakat kaçırmış olabilirsin diye hatırlatmak istiyorum. hollandada erdoğana hakaret edilmesi suç sayıldı ve çoğu kişi bu konuda çıldırdı. bu konu burada gelip 2 tane çocuğun hakaret geçip küfürler, ağır küfürler edipte hiçbir ceza almayacaksa, bunun neresi savunulur ? bu kişi sıradan birisi de değil ülkenn cumhurbaşkanı veya başkbakanı. nerde kaldı lidere saygı ? nerede kaldı türklük yasaları ? neresi demokrasi ? neresi insan hakları ? özgürlük anlayışı bu mudur ? bu hakaretler başka birisine yapılsa sokaklara döküleceğinizi herkes biliyor.
    puiv2000 tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    kardeş ben dökülmem bi tarafa ama her ulkede obama merkel hakkinda neler çikiyor adamlar gülüp geçiyor . bizim başbakanimizin biraz mizahtan anlamasi gerekmiyormu . south park tarzi programlar izleseniz obmaya neler giydiriyorlar devam ediyor ama program . benim derdim ulkede iktidar karsiti ses biraz yukselirse vatan haini yada davalik . tv yi acinca sanirsin ulke güllük gulistanlik . biraz reisin egosunu yenmesi lazim . adam yoldaşını gömdü gerçi gerisine ne yapar
    2
    yusufir 7 ay önce
    bak şu konuda anlaşalim. ben burda hükümet haklı suçlu vs gibi birşey demedim. sadece diyorum ki bu adamın yaptığı vatan hainligidir. ne olursa olsun, sen kendi ülkende yapılan askeri bir operasyonu demokrasi ve özgürlük adı altında basina servis edemezsin. bunu yapanların ceza almadığı bir tek ülke gösterir misin? bunu iki tarafta kullanıyor, bir taraf hükümete laf gelmesini diye, diğer taraf hükümeti eleştirelim diye. iki tarafda yanlış yapıyor. burda olması gereken tek bakis açısı, bu adamın yaptığının her halükarda vatan hainliği olmasıdır.
    1
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    gorüşüne kesinlikle katılıyorum.ülkemizde artik vatan hainleri ayrıştırılamiyor hükümet karşiti herkes vatan haini . eğer başkanimiz herkesi kontrol etmeye çalismasa bu kadar tepki almaz .
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    yapmayin allah aşkina teroriste silah gidiyor herseyde bi hakli sebebiniz var
    0
    yusufir 7 ay önce
    türkmenlere terörist diyecek ne yasadin ki ?
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    birincisi turkmenlere gittiği belli değil . ikincisi bizim ulkede ayni durum olsa birileri ozerklik ilan edip silaha girse buna kendini savunmak derse terorist olur
    0
    yusufir 7 ay önce
    belli değil. peki. türkmenlerin rus tanklarini vurduğu tow silahları gökten indi demekki:) senin aklında varsa türkmenlere füze tow silahı verecek başka bir ülke ismi ( ama mantıklı olsun) o zaman bende derim ki, ya bu türkmenler başka( senin dediğin her hangi mantıklı bir ülke) ülkeden zaten bu silahları alıyor. o zaman niye türkiye göndersin. o zaman belki mantıkli gelebilir. ama bu düşüncede şüpheye düşecek bir durum yok.dediğim gibi o silahları verecek başka bir ülke vereceksen eğer, bende senin gibi şüphe duyarim.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    bizim ülke verince neden açıklanmiyor peki . rusya orda amerika orda biz gizli iş yapiyoruz. devletin bunu kapatma sebebi ne . turkmenlere gidiyorda neden saklıyor peki
    0
    puiv2000 7 ay önce
    çünkü, sen açık açık orada türkmenlere silah yardımı yaptığını söylersen ilk başta ülkenin en azılı düşmanı solcular ve dış ülkelerde bunu bahane ederek seni her alanda dışarı atmaya çalışacaklardır. ya yemin ediyorum tarih tekerrür ediyor lafı şuan günbe gün yaşanıyor. anasını satayım ikinci abdulhamid döneminden bir gram değişme yok. sadece şu 2. abdulhamid dönemi açılıp okunsa, sanki cümleler bugün yazılmış sanılacak. bu kadar mı benzer bir dönem bir döneme.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    aldulhamid dönemindeki şartlar ile şuan ki şartlar bir değil kıyaslanamaz bir kere . monarşide abdulhamid meşrutiyet ilan etti erdoğan demokside monarşiye dönmeye çalışıyor ama izcisi çok
    0
    puiv2000 7 ay önce
    kastedilen konu yönetim biçimi değil, dış ülkelerin ve içerdeki soysuzların neler yaptığı.
  • 0
    puiv2000 7 ay önce
    şu başlığı açan gezizekalı gibiler yüzünden ülkenin geldiği durum aynen şudur:

    gazetecilerin dokunulmazlığı vardır.

    gazeteciler, karı-koca arasındaki gece yaşanan cinsel ilişkiyi dahi haber yapabilir çünkü onlar dokunulmazdır.

    gazeteciler, karınla girdiğin cinsel ilişkiyi bile manşet yapabilir çünkü özgürlük

    devlet sırlarını açıklayabilir çünkü özgürlük

    diğer ülkeler adına ajanlık yapabilir çünkü özgür

    gazeteciler s*kini çıkarıp sallaya sallaya gezse bile kimse karışamaz çünkü özgürler

    gazeteciler yaratıcıdır yaratılmaz

    gazeteciler tektir ve tek olandır

    yaşasın özgürlükkkkkkkkkkk !
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    ulke teroriste silah taşiyor bunu haber yapiyorlar sen kari koca ilişkisi demişsin .
    0
    puiv2000 7 ay önce
    ya he ak he. tr işide silah taşıyo hiçbir menfaati olmadığı halde çünkü gerizekalı. hem işide destek veriyoruz hemde işid bize saldırıyo. ne kadar zekasız bir kafaya sahipsiniz anlamıyorum. türkmenlere giden silahları sırf ölümcül muhalefet yeteneğinizden dolayı işide kakalamaya çalıştınız ya bravo. neyse siz eleştirmeye devam edin hiçbir şey yapmayın, bu şekilde zaten rakipsiz devam ediyoruz.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    eger silahlar türkmenlere gidiyorsa neden bu kadar saklaniyor. devletimizin daha once teroristlerle masaya oturmuşlugu cok hatta saraylarda
    0
    puiv2000 7 ay önce
    açık açık o zamanki dönemde bakın ben buna silah yardımı yapıyorum dersen, tüm düşman ülkeler çullanır her alanda önünü keser. sırf bir şey yapılmak zorunda olduğu için herkes tarafından kabul edilecek diye bir sonuç çıkamaz.
    -1
    sadurra 7 ay önce
    şunu yazan akıllılar yüzünden ülkenin geldiği durum şudur:

    - devlet adamı vatandaşın cebinden kendisine saray yaptırabilir.
    - devlet ''sır'' adı altında her boku yiyebilir ve vatandaşın haberi olmasa da olur.
    - devlet 'tek' tir. millet 'tek' tir.
    - devlet adamı bir seks kasedi için ''özel değil, genel genel!'' diye bağırabilir.
    - devlet adamı sigara içen birisine ''cumhurbaşkanı geçiyor, içemezsin'' diye bağırabilir.
    - devlet adamı ''israil dölü'' diyebilir, korumasına birilerini dövdürebilir. gazeteci bunu söylediğinde vatan haini orospu çocuğudur.
    - cumhurbaşkanı sikini çıkarıp sallaya sallaya gezse bile kimse karışamaz çünkü bir cumhurbaşkanı.

    yaşasın devlet!
  • 0
    puiv2000 7 ay önce
    ulan harbi s.kleme zaten bir avuç kaldılar yakında hepsi bitecek diyorum ama dayanamaıyorum. e beyin yoksunları, ölüm pahasına muhalefet olacağım diye yırtınmadığınız kudurmadığınız konu kalmadı. size kalsa mit operasyonları önceden borsaya bildirmeli. cumhurbaşkanı ve başbakanın hiçbir kararı olmamalı, tüm kararları muhalefet vermeli. demokrasi diye yırtım yırtım yırtınırsınız, sonrasında her seçimde zırıl zırıl zırlarsınız. siz bu şekilde hiçbir icraat yapmadan sadece eleştirilere devam ettikçe, hükümette erdoğanda arkasına bile bakmadan her defasında bir adım daha yükselerek yoluna devam edecek.
    -1
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    kankisini bile gönderdi adam yakında padişah olacak zaten ona yapacak birşey yok


  • haberler

    haberlerin paylaşıldığı bölüm.

    54 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    sadurra

    canki
  • yapılabiliteler:


    - haber linkleri paylaşılabilir.

    - haber videoları, fotoğrafları paylaşılabilir.

    - haber yazıları paylaşılabilir.

    - yazarlar video ve fotoğraf destekli olarak kendi haberlerini paylaşabilirler.

    paylaşım yapılırken dikkat edilmesi gerekenler:

    - tarih vermekten çekinmeyin.

    - abartıya kaçmayan, açıklayıcı başlıklar kullanın. 

    - link paylaşımına ''yorum'' eklemek istediğinizde başlığa önce haberin ne olduğunu yazıp eğer yorumunuz kısaysa yorumunuzu parantez içerisinde belirtmeniz çok çok rica olunur. 

    örnek: kızılay avm'de şüpheli paket panik yarattı (nereye gidiyor lan bu ülke?) 

    yani başlığa ''ülke nereye gidiyor beyler?'' şeklinde sadece yorumunuzu yazmayın. gireceğimiz link'in ne olduğunu bilelim biz. 

    - ''ya kardeşim ben bir haber okudum, valla içim çok dolu, ben şuraya sayfalarca yardırmak istiyorum'' diyorsanız haberi ''yazı'' formatında paylaşın ve lütfen başlığınız haberin ''ne olduğunu'' söylesin. yazıda ise önce kaynağı belirtip ardından yorumunuza geçin.

    örnek:

    başlık: ''kızılay avm'de şüpheli paket panik yarattı''

    yazının ilk cümlesi: (kaynak) abuksabukhaber.com/haberler/ankara/avm/bomba

    yazının devamı: ya ben bu ülkeyi anlayamıyorum kardeşim...

    bunu neden istiyorum? çünkü bu bölüme giren kişinin ilk amacı ''haber'' okumak. o yüzden önce haberi okuyup sonra sizin yorumunuzu görmeli.


    - link'i paylaşıp içeriği ekledikten sonra sanki içeriği ekleyen siz değilmişsiniz gibi paylaşıma girip yorum yapmak da bir seçeneğiniz, siz bilirsiniz.


    uyarı: bölümle alakasız ve reklam kokan içerikler silinecektir. 








popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...