6
sizin hayat eşiniz nasıl birisi olmalı
hayat eşiniz nasıl birisi olmalı yada olacak umutlarınız korkularınız neler yazın purolar.
  • 1
    dexter_morgan 8 ay önce
    benim gibi olmasın yeter
    0
    quentra 8 ay önce
    Kendini anlatir misin biraz bende dikkat ediyim
    2
    dexter_morgan 8 ay önce
    ya benim kadar saçma sapan bir insan yok nerde ne yapacağım beli olmuyor biri benidizginlemeli biraz büyümem lazım
    3
    mondragon 8 ay önce
    kendinin gelişmesinin gerektiģini düşünen insan büyümüştür zaten
    0
    dexter_morgan 8 ay önce
    ya da farkına varmamış galiba
    0
    mondragon 8 ay önce
    zaten aynı kişilikler zor oluyor
  • 0
    quentra 8 ay önce
    Benimle beraber spor yapmasını ve dürüst olmasını cok isterim
    0
    mondragon 8 ay önce
    spor olarak neler mesela
    0
    quentra 8 ay önce
    Fitness yeterli arada bir benle dovusur kulağa mükemmel gelmiyor mu
    1
    mondragon 8 ay önce
    güzelmiş dövüşten sonra ne olur Allah bilir :)
    1
    quentra 8 ay önce
    Orasını planlamayalim akşam akşam:D
    1
    mondragon 8 ay önce
    haklısın :Dd
  • 1
    sif10 8 ay önce
    Nasıl biri mi olmalı? o.O
    1
    quentra 8 ay önce
    Çok uzak geldi galiba sana bu soru
  • 3
    barzo22 8 ay önce
    öncelikle düşkün olmalı . seninle gülmeli , seninle üzülmeli . herşeyden önce iyi bir anne olmalı . sevdiği kadar saygıda göstermeli . oturup rakı içmeli benimle . muhabbeti sarmalı . eğlenmeyi bilmeli ..
    1
    mondragon 8 ay önce
    ne kadar düşünceli yazarlae olan bir sözlüģümüz var istediklerimiz düşcekmi bize bakalım
    1
    barzo22 8 ay önce
    iltifat ettin sanırım kardeşim teşekkür ederim paylaşımlarının kalitesinden seninde çok iyi bir yazar oldugun belli oluyor.
    1
    mondragon 8 ay önce
    size layık olmaya çalışıyorum sadece
  • 3
    arya 8 ay önce
    sadakat en önemli şey ve en korkunç şey aynı zamanda, hayat eşin sana sürekli sadık kalmalı, aksi durumu düşünmek bile çok acı veriyor.
    -1
    mondragon 8 ay önce
    aksi durumu bilememek daha acı
    0
    quentra 8 ay önce

    Durumu bilmemek de ayri acı
    3
    arya 8 ay önce
    öyle birşey varsa anlarsın, birgün mutlaka ortaya çıkar.
    0
    mondragon 8 ay önce
    çıkmadığı zamanlarki yalan mutluluklar gelir insanın aklına
  • 1
    ankays 8 ay önce
    reis yalan dolan olmasın yeter bizim icin :))
    0
    mondragon 8 ay önce
    inanabilmek lazım puro
    1
    ankays 8 ay önce
    evet reis güven vermesi gerekiyor :)
  • 2
    portakal0001 8 ay önce
    Boşluklarımı dolduran insandır hayat eşim...
    1
    mondragon 8 ay önce
    insanın hatalarını tamamlayan aslında herşeyin genelini yazmışsın
    0
    portakal0001 8 ay önce
    Kadın ve erkek bir karenin ortadan ikiye ayrılmış parçalarıdır. Girintilerimiz ve çıkıntılarımız vardır. İkisi bir olduğu zaman kare tamamlanmış olur. Ruh eşimiz odur yani.
    0
    mondragon 8 ay önce
    inşAllah bulursun
  • 1
    babates 8 ay önce
    beni sevsin
    0
    mondragon 8 ay önce
    gerisi gelir diyosun
    1
    babates 8 ay önce
    hayır gelmez ama hayatımda kimse beni sevmedi sevsin yani sadece bir kızın sizi sevmesinin duygusunu yaşamak istiyorum
    0
    mondragon 8 ay önce
    merak etme Allah herkese göre birisni yaratmış senin gibi bir kardeşimizi boş gećmez
    0
    babates 8 ay önce
    eminmisin yeni attığım içeriğe bak öyle gel...
    0
    mondragon 8 ay önce
    bakıp geliyorum
  • 2
    nanichirgelair 8 ay önce
    Hiç olmamalı.
    1
    mondragon 8 ay önce
    bu da seçenek
  • 1
    lumpyspaceprincess 8 ay önce
    Vay aq yazacak bişey bulamadım
    0
    mondragon 8 ay önce
    rüzgarın önüne savurduģu kişide olabilir
  • 0
    tombalaci 8 ay önce
    Aga ben prensipleri olan bi adamım. Benim kadınım ya müzisyen ya voleybolcu olmalı.
    0
    mondragon 8 ay önce
    diğer meslekler olmaz mı diyosun yani
    0
    tombalaci 8 ay önce
    Olabilir ama voleybolcu ve müzisyenlere öncelik tanıyorum.
  • 1
    darthvader26 8 ay önce
    Benim hayat eşim olmalı
    1
    mondragon 8 ay önce
    nokta :D
  • 0
    getsukage 8 ay önce
    Tahammül sahibi olmali. Insanlar 90 yasina kadar falan evli kalabiliyolar. Ask biter hersey biter de birlijtelik kalir saygi sevgi kalir. Tahammul bunun temelidir. Elbette birde özveri...


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...