19
puiv 1. yılını doldurmadan seviyeyi siktiniz attınız
ya olum çıldırtmayın lan insanı. hay amına koyaydım ya. bir iki tane aktroll gelmiş sikik sokuk başlıklar açıyor, millette gaza gelip cevap veriyor. olum manyak mısınız aq siz? lan siktir etsenize. adam gibi tartışma başlığı açanlara cevap verin. tartışın. yok adam küfür mü ediyor? siktir edin. olum zor bir şey değil lan.

bu küfürlü başlık sayısı kaçıncı bilmiyorum ama 10 tane falan oldu herhalde. cevap vermeyin la vermeyin. anlamıyor musunuz? adamın derdi trollük zaten oturun dalga geçin siktirir gider, niye ciddiye alıyorsunuz? bizi niye geriyorsunuz?

puiv'deki ergen görüntü kirliliğine hayır ulan!
  • 1
    magic 4 ay önce
    katiliyorum
  • 0
    kullanici 4 ay önce
    küfürlü başlıklara itibar edilmemeli bence de. burası ergen platformu değil.
  • 0
    desades 4 ay önce
    lan bu ülkenin ıq ortalaması 88
    gel gelelim işaretlerle anlaşan orangutanların 82 sizce bu insanlarla tartışılınır mı?
    1
    yondaimehokagesama 4 ay önce
    konudan bağımsız olarak kardeş bence bu bilgi yanlış
  • 0
    hukuk582 4 ay önce
    örnek veriyorum (pi: @hukuk582)
  • 0
    sbb3 4 ay önce
    satir
    kadime
    seda

    yuzunden... (hepsi de ayni kisi)

    adamla (ya da cocukla her neyse artik) duzgun mantikli bir siyaset konusmaya calisiyorum. hicbir sey bilmiyor sadece kufur ediyor. ıste bunlar yuzunden seviye boyle. ve hala ucurulmadi amk
    sbb3 tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    gregoris 4 ay önce
    tespit gibi tespit. tartışma kültürünü buraya taşımaya çalıştığımı düşünüyorum ancak sanırım pek başarılı olamadım. küfür olmayınca ilgi çekmiyor herhalde.
  • 0
    klikpuv 4 ay önce
    puiv 2014 cikisli degil mi?
    0
    sadurra 4 ay önce
    ben 2015 ağustos diye biliyorum.
    0
    klikpuv 4 ay önce
    altta 2014 yaziyor o yuzden dedim
    0
    sbb3 4 ay önce
    2014 yilinda cikti evet
    0
    magic 4 ay önce
    2014 herhalde ama o zamanlar daha çok coder sözlüğü tarzı bir yermiş
  • 0
    yondaimehokagesama 4 ay önce
    valla bence ip ban yapsınlar şu seda satir aynı kişi
  • 0
    dehr 4 ay önce
    sonra puiv mesaj atar neredesin özledik yavrum diye, sen önce bir içinde ki doğan görünümlü şahinlerden ibaret başlıkları ele be puivcim, bazı yazarımsı arkadaşların ya da yazar olduğunu sanan arkadaşların başlıklarını görünce eksilemekten başka bir şey gelmiyor insanın elinden, münakaşaya girmeye değmez . hak veriyorum mümkünse sözlüğe de uzun süre bakmamak lazım..

    ek olarak; bu sığ zihniyete mutabık troller biraz kaliteli olup ahlak çerçevesi içinde espri yapabilseler çok daha kayda değer şeyler çıkabilirdi. en nihayetinde espri de zeka ürünü beceremediklerinden anca söverler. söverler ve giderler. ilgilenmeyin şu dimağı sürekli regl olan arkadaşlarla, bu sözlükte gerçekten iyi adamlar, kaliteli konular var, hiç bir şey yapamıyorsanız; okuyun artılayın - eksileyin.
    dehr tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    gaddarus 4 ay önce
    +1
  • 0
    toss 4 ay önce
    bravo alkışlıyorum...
  • 0
    tombalaci 4 ay önce
    hahah seviyeyi bayağı düşürmüşsünüz hakikaten. çocuk olduğu belli zaten, niye yüz veriyorsunuz böylelerine? amaçları kendi jargonlarında "sikertme" olan üç beş velet. mortal da ya alımları kapatsın ya da silsin direk.


  • puiv

    89 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...