4
rom'da sıkıntı çıktı..
puvolar telefonu rootlamıştım unroot yaparken romda bi sorun çıktı orjinal rom'u kabul etmiyor, deneme yaparken recovery bölümüne giriş yapamaz hale geldim, garantiye göndersem ücret talep ederler mi ? cihaz asus zenfone 5.
  • -2
    frostie 4 ay önce
    puvi forum degil bura boyle sorularinizi baska yere sorun
  • 0
    yondaimehokagesama 4 ay önce
    ücret talep ederler.root yapmak garanti dışı bırakıyor.
    0
    gridgross 4 ay önce
    göndercem bakalım puvo ne dicekler
    0
    yondaimehokagesama 4 ay önce
    telefonu açılamıcak hale getir komple sil vs bişe yap açılmıyor kendiliğinden şarj olurken bozuldu falan de root ettim rom attım vs dersen takarlar faturayı
    0
    gridgross 4 ay önce
    kendisi reset attı açılmadı diye bulundum başvuruda dede taktiğinden yürücem puvo :)
  • 0
    nesquik 4 ay önce
    dostum sorunu biraz daha açarmısın
    0
    gridgross 4 ay önce
    tabi aga, telefona root atmıştım program otın falan derken baya yüklendim kasmaya donmaya falan başladı bende unroot yapayım dedim yaptım tam son aşamada reset attı bidaha telefon asus ekranında kaldı, önce hard format attım düzelmedi, sonra recovery yaptım düzelmedi, sonra orjinal rom yüklerken hata verdi 8-10 defa denedim yüklemeyi şuan recovery ve droid boot ekranıınada giriş yapamıyorum telefonu kutuladım koydum yarın kargo gelip alcak bro
    0
    nesquik 4 ay önce
    asus.com/...l

    bu linki uygula dicektim ama artık çok geç
    0
    gridgross 4 ay önce
    denedim kardeş çare etmedi malesef :(


  • android

    Android işletim sistemi hakkında her şey.

    22 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    garavel

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...