8
hangi dövüş sanatını önerirsiniz?
dövüş sanatlarından birini öğrenmek istiyorum ama bu konuda pek bir bilgim yok. kendimden bahsetmem gerekirse 1.86 boyum var ve 75 kiloyum. yapı olaraksa çok atik değilim hantal bir yapım var. yani vurduğumu indireceğim bir spor lazım. bu işten anlayan puvolarım önerilerinizi bekliyorum
  • 0
    onion 5 ay önce
    o boy ve kiloyla nasıl hantal oluyorsun merak ettim. zayıf ama göbeklisin herhalde.
    0
    magic 5 ay önce
    yok puvo yapısal olarak düz taban olduğum için hantalım. çocukluktan beri her ssporda son seçilen oldum ben
  • 0
    keyiftuccari 5 ay önce
    muay thai yi bir arastirabilirsin.

    (pi: #puiv dövüş kulübü)
    keyiftuccari tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    4
    8bit 5 ay önce
    kanka bölümün ilk kuralını sen koymuş ilk kuralı yine sen bozmuşsun :d
    0
    keyiftuccari 5 ay önce
    hahahaha haklisin hiç farketmedim :))
    1
    oxygen 5 ay önce
    shaolin derim ben :d
    oxygen tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    magic 5 ay önce
    bir bakayım puvo ama sen de anlat niye shaolin
    1
    oxygen 5 ay önce
    saniyede 4000 yumruk atabilen arkadaşlar varmış o yüzden önemli bence :)
    (pi: @hukuk582)
    oxygen tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    magic 5 ay önce
    saniyede 4000?
    1
    keyiftuccari 5 ay önce
    az mı geldi (pi: @hukuk582) için de az aslında daha ıyısını yapacagına ınanıyorum :d
    keyiftuccari tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    magic 5 ay önce
    nasıl puvo saniyede 4000 imkansız dakikadır o
    1
    keyiftuccari 5 ay önce
    eğitiminden bir kare fotografta sağda kolu gözüken (pi: shaolin rahiplerinin eğitimlerinden bir kare)
    keyiftuccari tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    magic 5 ay önce
    nasıl hava fotoğrafta puvo anlayamadım
    2
    keyiftuccari 5 ay önce
    hatalı yazmısım duzelttim. işin şakası suyunu çıkarıyoruz (pi: @oxygen) ile
    1
    magic 5 ay önce
    :)
    1
    magic 5 ay önce
    araştıracağım puvo teşekkürler
  • 1
    hain 5 ay önce
    dövüşme seviş kanka
    0
    magic 5 ay önce
    :)
  • 0
    karaosman 5 ay önce
    bence kilon iyi body yap
    0
    magic 5 ay önce
    puvo bir spor da öğrenmek lazım bence herkesle iyi anlaşırım kavgayı sevmem ama yarın yanımdaki kıza biri laf atsa bekleyip 3-4 kişiden dayak yemekten daha iyi yöntemlerim olmalı
  • 0
    deleted 5 ay önce
    önermem
    0
    magic 5 ay önce
    neden puvo
  • 0
    tgycngksl 5 ay önce
    krav maga öneririm. resmi olarak israil askerlerine öğretilmektedir. çok sert bir spordur aynı zamanda kesici aletlerden savunmayı hedefler.
    0
    magic 5 ay önce
    aradığım da böyle bir şey sanırım
    1
    tgycngksl 5 ay önce
    kesinlikle tek hamlede knock out ederler ama haraketlerine bakabilirsin.
  • 1
    nusret 5 ay önce
    hardcore seks
    0
    magic 5 ay önce
    :)
  • 1
    kerestemimari 5 ay önce
    wing tsun.
    1
    magic 5 ay önce
    evet onu bugün keşfettim güzel bir şeye benziyor ama ben hantalım
    1
    kerestemimari 5 ay önce
    merak etme hizlandirirlar :))
  • 1
    nocry 5 ay önce
    kardeşim spor olarak boks yapıyorum atlet atcam inşallah..
    bunun yanında dövüş sanatı olarak aikido üstüne tanımam tuttugun adamı alıp fırlatırsın yada efor sarf etmeden etkisiz hale getire bilirsin ..
    nocry tarafından 5 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    amputesincap 5 ay önce
    tuttuğunu fırlatma olayı daha çok judoda oluyor, aikido da arkadaşın isteklerini pek karşılamıyor doğrusu
    0
    nocry 5 ay önce
    aikido daha çok ortaya karma bi spor gibi geldi bana ve girdim bu işe geçen haftalarda parkta sevgilimle yürürken üstümüze bisiklet sürdüler bisiklet üstünden tuttugum gibi fırlattım mesela :d burda oldugu gibi
    0
    amputesincap 5 ay önce
    bisiklet üstündeki adamı atmazsan ayıp zaten :d ama ben aikidoyla kendinin iki katı adamı durduğu yerden tutup atan da görmedim.
    0
    nocry 5 ay önce
    bisiklet olayını tam aklında canlandıramamış olman normal fakat her dövüş sanatı sokakta uygulanmaz bildigin üzere ama aikido sokak dövüşlerinde yada kafes dövüşünde çok işime yaradı :d
  • 1
    gaddarus 5 ay önce
    boks yap hem vücut hem fizik hem dayanıklılık hem kondisyon hem refleks hem güç hem de atletik birisi olursun diğer sporları da sonra keyif için sonradan istersen yaparsın ama boks öneririm ben küçükken gidiyordum bırakalı yıllar oldu ama hala atletik bir vücudum var geniş omuzlar güçlü kollar sağlam bacaklar filan yani pişman olmayacağın tek spor gideceksende iyi bir salona git
  • 1
    furkankcn 5 ay önce
    ya kick-box ya hiç
  • 1
    bobina 5 ay önce
    olayın kavga etmeyi öğrenmekse git bi clup kapısındaki güvenlikle konuş eğitsin seni
    0
    magic 5 ay önce
    mantıklı
  • 0
    thuglife 5 ay önce
    muay thai
  • 0
    footish 5 ay önce
    muay thai her yerde kullanırsın
  • 1
    80kiloysa79udassak 5 ay önce
    zamanında bi arkadaşa öneride bulunmuştum burada iplemedi söylemiyorum ulan
  • 1
    huseyinargun 5 ay önce
    box yap hantal olman etkilemez vurdumu da indirirsin
    1
    magic 5 ay önce
    bana da en yakın gelen o gibi
  • 1
    dehr 5 ay önce
    ottoman slap, kanımızda var.. lel


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...