-1
basit-temel ingilizce bölümü tanıtım.
hellomyfriend tarafından kurulmuştur.

amacı basit ve temel ingilizce öğretmek ve derdimizi anlatabilecek ve en azından sohbet edebilecek kadar ingilizce bilmektir.

herkes başlık açabilir ancak kurallara uygun olmalıdır.
  • 0
    oxygen 8 gün önce
    bölümünü feshedebilirim :)
    0
    hellomyfriend 8 gün önce
    yaa niye
    -1
    hellomyfriend 8 gün önce
    güpekler ve oxyler giremez
    0
    oxygen 8 gün önce
    kural-2'den dolayı :d

    not: bakıyorum da değiştirmişsin
    0
    hellomyfriend 8 gün önce
    ohoo sen üyeliği mi bile fesh edebilirsin puvom
    hellomyfriend tarafından 8 gün önce düzenlenmiştir.
    0
    oxygen 8 gün önce
    geçen biri beni kurduğu bölümden engellemiş bi baktım adam uçurulmuş :) oluyo böyle şeyler dikkat :d
    -1
    hellomyfriend 8 gün önce
    güpekler ve oxyler giremez yazmıştım onever yapmış bizi böyle şeylerle korkutamazsiniz oxy bey
    0
    oxygen 8 gün önce
    güzel algı yönetimi lakin hepimiz senin yaptığını biliyoruz :)
  • 0
    huseyinargun 8 gün önce
    bölüm açıklamasının son cümlesi yanlış
    -1
    hellomyfriend 8 gün önce
    neresi bro +derdinizi anlatacak kadar diyorum. derdinizı doğru anlatacak kadar demiyorum
    0
    huseyinargun 8 gün önce
    "ı have to learn english speaking because ı want to learn english speaking"


    "ıngilizce öğrenmek istiyorum çünkü ingilizce öğrenmek zorundayım >>> bu kısım.

    yanlıs mı ögretceksin yani nasıl bir amac bu


    -2
    hellomyfriend 8 gün önce
    doğrusu?
    0
    huseyinargun 8 gün önce
    ıngilizce cumle yanlış.dogrusu:"ı want to learn english because ı have to learn english"


    turkcesi de bu"ıngilizce öğrenmek istiyorum çünkü ingilizce öğrenmek zorundayım"
    0
    oxygen 8 gün önce
    aynen orada bi hata var.


  • basit-temel ingilizce

    Derdinizi anlatacak kadar bildiginiz ingilizceyi sohbet edecek kadar seviye atlatacagımız bölüm.

    2 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    hellomyfriend

    oxygen
    darkier
  • kural -1: herkes başlık açabilir ama ingilizce kelime veya konuşma geliştirici başlıklar olmalı. 


    kural -2: güpekler ve ever open the here


    kural -3 küfürlü, hakaret içeren başlıklar girilemez



    "ı have to learn english speaking because ı want to learn english speaking"


    "ıngilizce öğrenmek istiyorum çünkü ingilizce öğrenmek zorundayım

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...