açıktan sinsi çomar hücumu
geçen yazdan bir anımı anlatacağım puviler.cennet yurdumun kuzey sahillerinde 2 arkadaş tatil amacıyla bir beldeye 4 gün için gittik.5 dakikada karar verdik, sadece yiyecek ve içki paramız vardı.çantaya attık uyku tulumlarını,arap işi anasonsuz boğma rakımız da var otostopla gidiyoruz anlicanız. kampçılar için gösterilen sözde halk tipi çadır kurma yeri pahalı ve fülarlılara göre olduğundan plaja attik tulumları. geniş kare bir alanı tel örgüyle çevirmişler,güvenlik vs. yok ve insanları içeri kamp atmaya zorluyorlar. bi dünya para verip lord zannediyosun kendini,başka olayı da yok.neyse.

ben ve arkadaşım da-çocuklar duymasın- yakışıklı tipleriz.zaten otostopta duran turist diye alıyo beni. sarı saç-sakal esmer ten, arkadaş da yakışıklıdır,sportmen giyim,vucut hatlarımız da iyidir.ama bir o kadar da sinsi ve patlamaya hazırız.sahil ufak olduğundan girdiğimiz andan itibaren birçok manitayı bize bakarken görüyorum.

neyse geçtik soteye attık malzemeyi yerleşiyoruz.gören yetkili sahilde yatamayacağızı yasak olduğu falan söyledi."kalkın" diyo."öyle bişey yok" dedim tartıştık bir süre.herkes de duyuyor bizi izliyolar insanlar ama kimse bişi demiyo. neticede kaldik orda.jandarma falan geldi durumu izah ettim,götoş tipler de olmadığımızı görünce müsade ettiler.bir iki kişi de arka çıktı.

2 kız da tüm bu olaylara tanık olmuşlar ve bize yakin yere gelip 2 gündür aynı yerde denize giriyolar. sandım ki hoşlandılar zar atıyolar bize. gittim konustum "beraber takılalım mı?" diye. "hayır" dediler alaycı şekilde.önceki günde imalı imalı laflar etmislerdi seslice "paraları yok" gibisinden.siklemedik pek.

o akşam rakıyı indirirken bunlar geldiler yine. hemen lafa girdi arkadaş "kızlar merhaba buyrun beraber takılalım" falan diyince şöyle bi baktı biri nevaleye.nevalede de 3 4 meze var rakı büyük pet şişede(yalnız tam işid işi ha),birkaç bira falan o kadar.zilli bi göz gezdirdi.imalı imalı "kalsın" dedi.şişeyi sordu,"ev yapımı rakı" diyince,"normaline paranız yetmedi heralde...kör mör olmayın aman" dedi gitti amk.beynimden vurulmuşa döndüm puviler. cevapta veremedim nasıl içime oturdu anlatamam size.kafaları da çekince türlü tilkiler dönmeye başladı kafamda.yakıtı alınca pistonlar nasıl çalışır bilirsiniz.işte öyle kumpaslar kuruyoruz.gece 4 gibi sızmışız yiyip içip.

öğlen 11de güneş üstümüze gelince uyandık.aksamdan kalmayız tabi baş ağrısı falan.feci de kakamız var geldiğimizden beri sıçmamışız,çünkü tuvalet taaa anasının amında.bu 2 göt lalesi de güneşlenmişler denize giriyolar."knka gel ipe doğru"dedim aldım arkadası doğru açığa ipe gittik.bu laleler de kıyıda yüzüyorlar. sertte poyraz esiyor.bir dizi trigonometrik hesaplamadan sonra şortu sıyırıp sıçmaya başladım.bunu gören arkadaşım "ya sen nası bir uşak oldun böyle" dedi.ikna kabiliyetim sonucu artık oda şortu sıyırmıştı. benden 20sn sonra oda bitirdi.kakamız esen poyrazla beraber yüzeyden 2 kaşara doğru ilerlerken hemen çıkıp soteye yattık.3-4 dk sonra hedefi vurmuştuk biri çığlık atarak ötekinin adını söyledi ve birlikte cırladılar.bebek tabutu ebatındaki kakama temas etmenin verdiği şokla,umarsızca,çığlıkvari bir şekilde bağırıyordu. aralardan hayvan,ayı,ayıp ama yuh tarzı serzenişleri seçebiliyorduk.az önce sıçmış olmasak eminim o gülme kriziyle oracıkta sıçacaktık.ilk şoku atmanın ardından etrafa bakıp,şok geçirme triplerine girerek kumsalı terk ettiler.

gidip hemen kakamızın durumuna baktık.benimki kayıptı ama arkadaşımınki tüm heybetiyle kıyıya vurmuştu.ufak parçaları özgürlüğünü ilan etmişcesine su üzerinde süzülmekteydi.uzun kumsalda giden kızlara bakıp,başarımızla gurur duyduk.

bu da böyle bir anımdı puviler.kızları nasıl kakamla vurduğuma gelince...2-3 gün içinde bir rehberle detaylı anlatacağım.aslında hemen anlatacaktım ama önce anımı anlatmak istedim.rehber havada kalmaz böylece.vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
  • 0
    ufuk 8 ay önce
    o değilde, senin bok nereye doğru yelken açtı, nasıl kayboldu, yoksa açıklara doğru özgürlüğüne kulaç atmaya mı başladı ?
    bide birbirinizin bokunu nasıl ayırt ettiniz. yani renginden mi yoksa boyundan falan mı
    cocuk_kaciran 8 ay önce
    benim kakam da aynı noktaya gitti ama ben önce sıçtım ve arkadasımınki daha koyu kıvamlıdır.ebat olarak hemen hemen aynılar büyük ve moral bozucu.güzel bir sıçıştı ;)

not:rehber bu aksam 23:00 gibi (pi: #rehber) bölümünde olacak.
    cocuk_kaciran tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.

• hayata dair

Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

123 takipçi

• abone ol

• moderatörler

gaddarus

• bölüm kuralları

• bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..