3
offline rpg oyunu
beyler oyunu 1 senedir arıyorum bulamadım takıntı yaptı araştıracam diye sınava çalışamıyorum ya . burda bilen vardır insallah ... oyun dünyada geçiyo kılıçlarla oklarla savaştığımız bi oyun ... başlangıçta kurt gibi şeyler öldürüyoruz sonra biraz ilerde arı öldürüyoruz . ilerlemek için fare ile biryere tıkladığımızda oray’a koşarken rusça”payehali” diyodu .. büyü yaparken “khorosho" yada "da" "diyodu büyücüler iskeletler öldürüyoduk mağaralarda köprülerden geçiyoduk . köylüler vardı .. 2003-2005 tarihleri arasında bi oyun daha yeni daha eski olamaz . oyun rusça ... bize rusyadan mi yolda ukrayna'dan mı geldi hatırlamıyorum
  • 1
    yaabakmabana 6 ay önce
    metin2
    0
    gazi 6 ay önce
    yok kanka metin2 online benim bahsettiğim ofline bi oyun . aslına bakarsan oyun türü öyle . çocukluğumda oynuyorum oyun herşeyi rusça olduğu için aklımda bişey kalmamış o kelimeler aklımda bitek
    0
    yaabakmabana 6 ay önce
    hangi oyunu oynuyodun cocuglugunda?
    0
    gazi 6 ay önce
    açıklamadaki yazı görünmüyor mu ? o oyunu arıyorum
    0
    yaabakmabana 6 ay önce
    tamam yanlis olmus kusura bakma.
    0
    gazi 6 ay önce
    estagfrullah :) yinede teşekkür ederim :)
  • 0
    frebaba2121 6 ay önce
    dragon age:origins
    sacred
    diablo
    bunlar 2000li yıllardan bildiğim offline oyunlar bak bi istersen.
    0
    gazi 6 ay önce
    tek tek bakıyorum şimdi
  • 0
    garavel 6 ay önce
    konung olabilir mi acaba? aklıma başka rusça oyun gelmedi.
    0
    gazi 6 ay önce
    maalesef :(
  • 0
    safbakir 6 ay önce
    skyrim offline bir rpg platformudur. hatta babasıdır.
  • 0
    gazi 6 ay önce
    özellikle karakterin oyunda kullandığı kelimelere dikkat edin ... payehali.... khorosho... da
  • 0
    hukuk582 6 ay önce
    fate ye bir bak istersen
    0
    gazi 6 ay önce
    yok ya buda değil . kaç aydır arıyorum deli oldum ya takıntı oldu iyice
  • 0
    mewthree 6 ay önce
    borderlands
    0
    gazi 6 ay önce
    bunda silahlar var onda ok kılıç büyü felan vardı
    1
    mewthree 6 ay önce
    hatırlıyom kuzene vermiştim ama ad?
    0
    gazi 6 ay önce
    mewthree hatırtırlıyorum dediğin ? ciddimisin :) heyecanlandım gece gece
    0
    mewthree 6 ay önce
    hinterland bu
    mewthree tarafından 6 ay önce düzenlenmiştir.


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...