6
türk bayrağı yapın
Sevgili site sahipleri,mümkünse siteyi türk bayrağı ile donatın.
  • 0
    lovato 9 ay önce
    Hiç bişey olmamış gibi devam edilmesi ilginc gerckten
  • 1
    hukuk582 9 ay önce
    Sitenin beyaz temasını karartin
  • 0
    ankays 9 ay önce
    ayn reis cok dogru söyledin :)))
  • 0
    kullanici 9 ay önce
    En azından logo karartılabilir veya arka plana Türk bayrağı koyulabilir. Yönetimin bu tarz konularda duyarlı olması lazım.
    kullanici tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    4tech 9 ay önce
    Kimse neden umursamıyor?
  • 0
    oschemat 9 ay önce
    Hergün şehit var ses yok illa büyük bir olay mı lazım ülkemizi sevdiğimizi hatırlamamız için
  • 0
    babates 8 ay önce
    4tech vitrinde 10 tane başlığın var yeter böyle gereksiz gereksiz şeyler açıyosun göz kalabalığı yapıyorsun
    0
    4tech 8 ay önce
    tamam dostum kusura bakma :)
  • 0
    accordionist 8 ay önce
    bahsettiğiniz türkiye bayrağı heralde. o bayrak sadece türklerin değil türkiyede yaşayan herkesin bayrağı. siz türk bayrağı dedikçe türk olmayan ama türkiye için canını, gözünü kırpmadan verecek insanlar aidiyet hissedemiyor.
    1
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    ulan ne türkiye bayrağı türk bayrağı işte yahu türkiye ne demek sence kelime anlamı bile gayet açık aq türkiye türkün bayrakta türkün
    0
    accordionist 8 ay önce
    türkler türkiye'yi kurtarırken yalnız değildi.
    0
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    yok efendim kürtlerde vardı diyeceksen kapatalım konuyu
    0
    accordionist 8 ay önce
    kürt değilim.onları ya da başkasını savunacak ta değilim. ben sadece her konuya tarafsız bakmaya çalışıyorum. ama sen sadece biz savaştık, biz yaptık dersen bu ülkede yaşayan çerkese, laza,gürcüye,kürte(bazıları),arnavuta... haksızlık yapmış olursun. ben sadece yalnız biz demenden rahatsızım.
    0
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    puro öncelikle ırkçı değilim türklüğün bir kültür meselesi olduğunu savunurum ve türklük bu topraklar için ana ve üst kimliktir çerkezi lazı gürcüsüde kendini türk gördüğü için türklük için savaşmıştır nedir sizdeki bu ayrıştırma bu bölme çabası anlam veremiyorum
    0
    accordionist 8 ay önce
    türk düşmanı ilan edilmeme az kaldı ya neyse:) bölücü filan değilim puro.ben türk değilim türkiyede yaşıyorum, bu ülkeye vergi veriyorum,bu ülke için canımı veririm ama asla ben türküm demem. eğer ben bunu yaparsam atalarıma saygısızlık etmiş olurum.
    şöyle düşün sen yurtdışında yaşayan bir türksün sen orada ben türküm mü dersin yoksa ben şuyum buyum mu dersin?
    0
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    puro ben başka bir yerde yaşasam yine türküm derim ama bu ülke sizin değil biz de varız mesela: ingilizlerin değil burası türklerindir yedirmeyiz size tarzı cümleler kurmam adamların yurdunda yaşıyorsam saygı duyarım
    0
    accordionist 8 ay önce
    ben sana o tarz cümleler kurmuyorum ki puro, diyorum ki biz bu ülkeye geldiğimizden beri beraber bu ülke için savaştık, ülkeye yararımız dokunması için elimizden geleni yaptık,bu ülkeye ihanet etmedik.
    benim sıkıntım son zamanda artmaya başlayan kutuplaşma.eskiden herkes birbirine saygılı şekilde yaklaşırdı. şimdi herkes birbirine küfür ediyor, başkalarının amacına hizmet ediyolar. biz bir iken bizi bin yapmaya çalışıyorlar. mesela ''türkün türkten başka dostu yoktur.'' bune şimdi. ben türküm demeyince senin düşmanın mı olucam puro?
    ülkemizi geriye götürecek en büyük sorun bizim ayrışmaya başlamamız. senden sadece bunu göz önünde bulundurmanızı istiyorum puro:)
    0
    garavel 8 ay önce
    türk bayrağı diyoruz, türk milleti diyoruz ama bu ülkedeki herkesi kastediyoruz. kendini bunun bir parçası hissetmeyenler de umurumda değil açıkçası. bu ülke için canını verecek kişi de türk bayrağı denildiğinde kendini bunun içinde görür
    0
    accordionist 8 ay önce
    bir insan türk olmadığı halde niye ben türküm desin? neden türk olsun?
    0
    garavel 8 ay önce
    tamam ben türküm demesin. kimseyi bunun için zorlamıyoruz ama türk bayrağı denmesinden de rahatsız olmasın
    -1
    yondaimehokagesama 8 ay önce
    açıkçası bir insan türkiye de yaşayıp ne mutlu türküm diyene diyemiyorsa vatan haini bölücüdür insan hakları demokrasi eşitlik özgürlük gibi kılıflara sokar bu hainliği
    0
    accordionist 8 ay önce
    hainlik ya da bölücük insanların insafiyetine bırakılmaz.öyle olsa türkiyede hainlikle suçlanmıyacak tek bir kişi kalmaz.
    hainlik hele ki vatan hainliği bu kadar basit birşey değil.
    ben türk değilim, ''ben türküm'' de demiyorum. ben vatan haini miyim? bu ülkeye senden ve senin gibi düşünen birçok kişiden ''belki'' daha çok faydam olmuştur/olacaktır. belki bu ülkeyi senden daha çok seviyorumdur. bunu bilemezsin.
    0
    yondaimehokagesama 8 ay önce
    bunu çok rahat bilirim çünkü bahsi geçen türklük ırk ya da kafatası ölçüsü değil bu türklük birleştirici bi kimlik bunun dışında kalıyorsan bölücüsün hainsin
    0
    accordionist 8 ay önce
    biz birbirmizi anlamıyoruz puro.aynı şeyi söylüyoruz ama...
    0
    yondaimehokagesama 8 ay önce
    ben gayet net olduğumu düşünüyorum :)
    0
    accordionist 8 ay önce
    beni
    accordionist tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    yondaimehokagesama 8 ay önce
    güldürdün
    0
    accordionist 8 ay önce
    :)
    0
    zaknafein 8 ay önce
    durmadan ben türk değilim diyosun benim atalarım şudur budur da demiyosun yanlış anlama türk değilsen kotusun demiyorum ne demek istediğini de anladım ama sen ne ayaksın onu çözemedim bi tarafın bi yöne oynuyo bi tarafın diğer yöne oynuyo
    0
    accordionist 8 ay önce
    :) :) çerkes'im puro.
    0
    zaknafein 8 ay önce
    tamam dostum ben de tatarım sorsan tatar türk müdür degilmi dir diye bi kısım türk diyo bi kısım değil diyo ama bana sorarsan türk üm kendimi öyle hissediyorum al ayrışma yok kutuplaşma yok turkum öyle düz normal sıradan türk eğer kutuplaşma istemiyorsan türküm de türklük ayrılmak degil birlesmektir he eğer sen bu topraklarda yaşayıp hala kendini türk hissedemiyorsan o ayrı bi problem
  • 1


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...