12
zengin olunca yapılacaklar

buyrun beyler listenizi istediğiniz kadar uzatın.ben şöyle özetliyim "vurucam kırbacı, vurucam kırbacı.." :)))

  • 3
    bakirpezevenk 9 ay önce
    birebir dan bilzerian hayatı birazda fakir fukaraya yardım
    bakirpezevenk tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    xmeth 9 ay önce
    Joker'in o paraları yakması kadar karizmatik bir sahne görmedim izlediğim filmlerde. Sırf zevk için yapmak isterim.
  • 0
    zuppahero 9 ay önce
    19 metrelik yat, bir SUV, bir Audi R8, bi yazlık bi kışlık, bir sürü çocuk :)
  • 0
    yazamayanyazar 9 ay önce
    ıce tea şirketinin hisselerini alırdım
  • 0
    reformer 9 ay önce
    yatırım yapıcan abi devir yatırım devri
  • 0
    saymyname 9 ay önce
    Olum ben hep çok param olursa o parayı nereye koyucam diye düşünüyorum lan.He ama harcamaya gelince garanti arsa alırım sonra az yakan bi araba alırım.Kenkarta parada yüklerim ohhh süperli olur.
  • 0
    bozbaykus 9 ay önce
    Şu anki hayatımdan vazgecmem gelen parayla hayat kurtarmak isterim
  • 0
    vickedmind 9 ay önce
    Kahvaltı hazırlamak ve bir ekmekten bir yudum alarak portakal suyu içmek. Ardından "Ise gec kalıyorum." diyerek evden evrak çantası ve takım elbise ile boğazdaki villamdan fırlayıp özel şoförüme jipi şirkete sür demek.
  • 1
    armi 9 ay önce
    Fakirlerin zengin olunca yapılacaklar listelerini okuyup hepsini yapmak
  • -1
    mono 9 ay önce
    Ülkeden gitmek
    0
    motorica 9 ay önce
    Onun icin zengin olmaya gerek yok arkadasim.
    0
    mono 9 ay önce
    Gittiğim ülkede sürünmek istemiyorum
  • 1
    cebeci35 9 ay önce
    Türk aklı ilk karıyı boşarlar ağa
  • 0
    sabenbenolmayan 9 ay önce
    cimri olmak jkabscf
  • 1
    grampy 9 ay önce
    vallahi şu dil bölümünden mezun olduktan sonra japonyada yaşamak olurdu
  • 2
    oxygen 9 ay önce
    Beyler, lütfen zekatlarımızı unutmayalım
  • 0
    nestor 9 ay önce
    Ruhum o kadar falirki düşünemedim, zorluyorum ama yok olmuyor hayal edemiyorum.
  • 0
    jaqenyavi 9 ay önce
    Bir adet ESP A-I 艶~en~ ve bir adet ESP U-02 HELLION-II almak. Tabi çok da zengin olmaya gerek yok ama.
  • 3
    kendinceyazar 9 ay önce
    Bir sürü gayrimenkul alıp hepsini kiraya verirdim. Fakir adamın yatırım anlayışı anca bu kadar oluyor tabi
  • 0
    spinoza 9 ay önce
    Dünya turu abi laga lugaya gerek yok kesinlikle.
  • 0
    kisacaed 9 ay önce
    Köye villa yapmak atv den tut hovercraft'a kadar tüm araçları garaja dizmek
  • 0
    yasar 9 ay önce
    Şahin alıp dibine kadar yanlamak. Arabanın pestilini çıkarmak
  • 1
    comolokko 9 ay önce
    Ülkeden kaçmak bu saçma politikacılar gitmeden dönmemek
  • 0
    lehsuvarisi 9 ay önce
    Uçuş kaçık deneyler yaptırmak mesela kedileri gerçekten 4 ayak üzerine mi düşer aq diyip pet shoptan 3000 kedi alıp 3000nide camdan atıp parayla tuttuğum matematikçiye olasılığı hesaplattırmak
  • 0
    barzo22 9 ay önce
    her ırktan kadının tadına bakacagım kesinlikle ilk hedef bu..
  • 0
    dasdingo 9 ay önce
    Tam et döner yiycem


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...