6
televizyon devri biter mi
teknolojinin surekli gelişmesiyle ufacık cihazlara bir suru özelliğin eklenmesiyle bazi teknolojik urunlerin kullanımı yavaş yavaş azalarak bitiyor şuanda da genç nesil
tv lerdeki çoğu şeyi artık internet vasıtasıyla çoğu platformda izleyebiliyor buda reytinglerin düşmesine çoğu programın veya dizinin kalkmasına neden oluyor
diyeceğim odur ki bundan 10 yıl sonra tv devri kapanacaginin farkına varıp internet üzerinden yayına olanak tanıyacak ve internet reklam ücretleri firlayacak
bunların hepsi şahsi gorusun ve kehanetlerim sizce nasıl olur bundan bir 10 sene sonra ?
  • 1
    flyingdutchman 8 ay önce
    o is biraz zor olabilir cunku insanlar internette gecirecekleri zamani dizi veya film izleyerek gecirmek istemez yani ben istemem acikcasi. ama dedigin gibi bundan bi 10 sene sonra olabilir de .
  • 1
    gaddarus 8 ay önce
    biraz zor biter bence çünkü maçlar,diziler,saçma sapan programlar ve bunları izleyen insanlarımız olduğu sürece bitmez.. zaten bilgi yarışmaları neredeyse bitti,belgeseller neredeyse hiç yayınlanmiyor,zaten film yok yani sadece maç,dizi ve şaçma programlarla devam eder..
    1
    canki 8 ay önce
    aynen onlar kesin olacaktır bende öyle dusunuyorum az cok
    1
    gaddarus 8 ay önce
    birde haber programları devam eder.. haberlerde de zaten cinayet,şehit haberlerinden insanın izleyesi gelmiyor..
    1
    canki 8 ay önce
    aynen benimde tek izlediğim haberler vardı artık hiç izlemiyorum uzulmek istemiyorum daha fazla
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    hacı kanallar artık iyice özelleşti hepsi bi tarz programlara yoğunlaşıyor yani discovery channelden nasıl dizi yayınlamasını beklemiyorsak kanal d dende belgesel yayınlamasını beklemememiz gerekiyor . şuan tv8 realty şov kanalı resmen o tarz programı sevmiyorsan o kanalı açmazsın bence bu hali daha güzel . her kanalın tarzı var sen kendine göre kanalı açıp izliyorsun
    1
    gaddarus 8 ay önce
    reis bizde de para yok özel belgesel kanalları hepsi paralı bizim kanalda tek belgesel kanalı trt belgesel var yani :)
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    haci simdi benim televizyonla pek alakam yok internette iatedigin yayini acip izliyorsun yan sekmelerdede sosyal medyada takiliyorsun iyi oluyor
    1
    gaddarus 8 ay önce
    bende öyle yapıyorum da aile ortamında izlencek bir program yok yani benim yakınmam ordan :)
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    haci simdi aile ortamida deyince degisik oluyor mesela babam haber sever annem dizi sever ben konferans tarzi konusmalari filan seviyorum 3umuz oturup ailecek ne izleyebilirizki
    2
    gaddarus 8 ay önce
    öyle oluyor genelde bende o yüzden tartışma programı açıyorum.. (genelde tarih konularında)
    1
    canki 8 ay önce
    reis bende televizyon yok 6 yildir
    internetten filan izliyorum history tv
    nat. discovery filan havyan belgeselleri değilde genelde teknik olur ve doğa yaşamı gibi gibi
    1
    gaddarus 8 ay önce
    bende imkan buldukça izliyorum..
    0
    canki 8 ay önce
    televizyona aptal.kutusu diyenler hakkında ne dusunuyorsun merak ettim :)
    1
    gaddarus 8 ay önce
    güzel tespit.. :)
  • 1
    peder_sullivan 8 ay önce
    dediğin olsaydı sinema devri sence yıllar önce sonlanmazmıydı insanlara filmleri salonda biletle değilde internetten parayla satmazlarmıydı ?
    0
    canki 8 ay önce
    bence onla bunun arasında hiç bir benzerlik yok
  • 1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    hacı şuan bu gerçekleşiyor zaten sadece bizim ülkemiz yine geriden geliyor netflix amerikada aldı başını yürüdü televizyon tamamen kalkmaz ama gazete tarzı olur bitmiyor ama patlamada yapmıyor
  • 1
    bandolero 8 ay önce
    biticegini dusunmuyorum


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...