16
polis kontrol noktası var anlamında selektör yapmayın
LÜTFEN DİKKAT !!!

Polis kontrol noktalarına karşı yönden gelen araçlara ' sellektör' yaparak ' ileride Polis var' şeklinde hiçbir işaret yapmayın. Yapacağınız bu işaretle ' terör ve ard niyetli kişilere ' polisten kurtarmış olursunuz

Aman puvolar dikkat edelim ;)
  • 0
    kullanici 8 ay önce
    Aynen öyle. Teröristleri kurtarırsınız durduk yere. Bu konuda duyarlı ve dikkatli olun.
    2
    enguzelkizikapan 8 ay önce
    Baya farkında olmadan insanlar Bunu yaptılar muhtmelen
  • 1
    coktafifi 8 ay önce
    Oha lan hiç düşünmemiştim. Büyük ihtimalle ülkemin güzel yardımsever insanlarının da aklına gelmemiştir bilgilendirdiğin için tşk
    1
    enguzelkizikapan 8 ay önce
    Rica ederim başımıza ne geliyorsa hep iyi niyetten geliyor
  • 2
    immortal 8 ay önce
    Abi bunun daha geniş kitlelere ulaşması lazım ya
    1
    enguzelkizikapan 8 ay önce
    Valla kardeşim bizim elimizden bu kadari geliyor
  • 2
    barzo22 8 ay önce
    ilginç ama fazlasıyla mantıklı bir tespit +1
    1
    enguzelkizikapan 8 ay önce
    Baya aydınlanan puvolar oldu ;)
  • 1
    golkrali 8 ay önce
    İşte bir devletin istihbaratının bittiği nokta.
    1
    enguzelkizikapan 8 ay önce
    Acı ama gerçek...
  • 1
    secko 8 ay önce
    eve geliyordum az önce biraz dışarıda bişeyler içtim polis çevirmesine takıldım. Evden sürekli aradıkları neredesin gel diye daralttıkları içinde acele ediyordum. Polis hayırdır ne bu telaşdiye esir aldı ben abi hadi dedikçe adam plaka yabancı promil testine de alıcaz felan diye başladı uyuzlanmaya. Amk harbiden uyuz oldum böyle işini yapmak için değilde işgüzarlık olsun. Biriside tanıyor beni polislerin üstelik böyle işi uzatmanın alemi yoktu. Konuyla ilgisi yok polis kontrol noktası okuyunca yazmak istedim.

    Sarhoşluk eşiğimde tekrar kontrol etmiş olduk. 3 bira ile 44 promil çıktı :D
    secko tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    2
    enguzelkizikapan 8 ay önce
    Aman kardeşim alkollüyken kullanma şu arabayı yazık
    0
    secko 8 ay önce
    Haklısın kardeşim ama biliyorum nasıl olduğunu hani ölene bayılana kadar içmem eyvallah uyardığın için :)


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...