6
uyurgezer katiller yargılanmalı mıdır ?
evet arkadaslar dunyada buna benzer bir cok dava acıldı ve farklı sonuclar alındı
siz ne dusunuyorsunuz ?
bana göre bilinçsizce yapıldıgı için yargılanmamalılar ama agır bir tedavi mecburi bırakılmalı
  • 9
    hollywoodkekosu 8 ay önce
    üniversiteye yeni geldiğimde ev tutmaya karar vermiştik 2 arkadaş. kampüste birisiyle tanışmıştım oda ev arıyomuş kaynaştık falan 1 hafta içinde evi tuttuk eşya falan ayarladık bu arkadaş da uyurgezermiş bi gün sabah kalktığımda tencerenin içini sidik dolu buldum sordum 3 kişiydik evde, 2 arkadaşta ben yapmadım dedi bi gün sabahlıyorum bilgisayar başında, bizim bu arkadaş kalkmış karşıma geçti dikiliyor sesleniyorum sesleniyorum cevap vermiyo indirdi donu üstüme üstüme işedi buda uyurgezer bi anımdır :)
    1
    bandolero 8 ay önce
    vay be ne anıymıs peki tedavi oldumu ?
    0
    canki 8 ay önce
    hahahaha iyimiş bu :d
    2
    hollywoodkekosu 8 ay önce
    çocuğu tek başına yatırmaya karar verdik odasını kitleyip yatırıyoduk kendi odasına işeyip duruyodu 1 ay sonra evden ayrıldı çocuk tedavi oldu mu olmadı mı bilmiyorum.
    0
    canki 8 ay önce
    iyi sıcmamıs hahah :d
    2
    hollywoodkekosu 8 ay önce
    çocuk günde en fazla 1-2 bardak su içiyordu. 2 litre işiyodu götveren :)
    0
    canki 8 ay önce
    tam onu sorucaktım cok mu su içiyor diye :)
    artık ev arkadası secerken soruyorsundur
    1
    sallamasyon 8 ay önce
    herkes uyandırma der ama dövülecek tipmiş :d
    2
    hollywoodkekosu 8 ay önce
    2 ay çile çektik resmen ya :)
  • 1
    alcatraz 8 ay önce
    eşcinsellik doğuştan gelen birşey deyip eşcinsel evliliğe izin verilen dünyada
    uyurgezer katillerinde yargılanmaması gerektiğini düşünüyorum.
    0
    canki 8 ay önce
    düsündürücü gercekten
  • 1
    ssagron 8 ay önce
    soru sanırım ceza almalı mı olacaktı yargılanmalı mı saçma olmuş
    0
    canki 8 ay önce
    özür diliyorum
    1
    ssagron 8 ay önce
    troll değilsen; öd
    1
    canki 8 ay önce
    yok ya hatam varsa duzeltilmesinden cekinmem
  • 1
    tuz 8 ay önce
    bence müebbet hapis
    0
    canki 8 ay önce
    neden tuz reis
    sen uyurgezer olsan beni cezalandırın mı derdin yani :d


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...