5
2017 yılına kadar ve sonrasında puivi nasıl düşünüyorsunuz?
ben aktif yazarların çoğalacağını ve anasayfadaki yeni kategorisinin işlevini kaybedeceğini ve yazarlar artık içerikleri bölüm bölüm takip edeceğini düşünüyorum..

siz?
  • 0
    footish 5 ay önce
    bence bi yere kadar çok güzel gidecek ve küfürbaz liseliler dolucak, gerisi inci sözlük gibi olur. ha buna bi çözüm yok mu? var tabi ki. tabi kendi fikrimce. sözlüğün popülaritesi biraz art tıktan sonra üye alımları haftada sadece bir saat falan olsun, kıymete biner.
    0
    gaddarus 5 ay önce
    aynen güzel olur ya da tc kimlik no ile yaş uygunluğuna bakılarak alınsın :)
    0
    footish 5 ay önce
    o biraz zor da olsa iyi olur :d
    0
    gaddarus 5 ay önce
    :)
    0
    kaygusuzyazar 5 ay önce
    böyle birşey olsa liselilerden başka kim uğraşır sence ?
    0
    gaddarus 5 ay önce
    biz uğraşmayalım da kim uğraşırsa uğraşsın
    0
    kaygusuzyazar 5 ay önce
    yani bi engel koyulursa liseliler yuklenir diğerleri sallamaz
    0
    gaddarus 5 ay önce
    o da doğru da ne yapılmalı
    0
    kaygusuzyazar 5 ay önce
    bu platform anladığım kadarıyla özgür yani diyelim inci tayfa buraya geldi kalıcı oldu herkes kendi takip ettiği sayfaları seçer kendi bölümünde paylaşılan ergen içerikleri kaldırır ilgisi olmayan bölüme bakmaz . sitenin güzel yanı herkes bir arada birbirine bulaşmadan yaşayabilir
    0
    gaddarus 5 ay önce
    evet ama millet genelde kendi açtığı bölümlere başlık açıyor
    0
    kaygusuzyazar 5 ay önce
    tamam o bölümü takip etmezsin ilerde sorun çözülür. kişisel bölümler ilerle temizlenir diye düşünüyorum zira ortam kalabaliklaşınca takip olayı artar kişisl bölümler rağbet görmez bence
    0
    gaddarus 5 ay önce
    sistem işlerse güzel olur ve bunun için yazarlar bilinçlendirilmeli bence
    0
    kaygusuzyazar 5 ay önce
    yani şuan bi günde max 50 içerik giriliyor hepsi bir çırpıda bakiliyor zaten takip olayinin mantiği yok ortam kalabaliklaşinca sisteme uyulur zaten . kısaca akışına bırakın
    0
    gaddarus 5 ay önce
    hadi bakalım hayırlısı o zman
  • 0
    fobi 5 ay önce
    allah bilir
    0
    gaddarus 5 ay önce
    tahminen
    1
    fobi 5 ay önce
    önlem alınmazsa şu anki inci neyse o zamanda puiv aynı olur
  • 0
    nickimminaj 5 ay önce
    düşünmüyorum
  • 0
    iloveimagine 5 ay önce
    bunun hakkinda cok konuşuldu ama gene buna benzer postu gorsem gene yazarım.karamsar biri olmama rağmen canlanacagini dusunuyorum ancak 4 5 ay sürecek tahminim yine duraklama dönemine gireriz
    1
    gaddarus 5 ay önce
    umarım olmaz
    1
    iloveimagine 5 ay önce
    umarım
  • 1
    mahmoud 5 ay önce
    bilgi içeren içerik girilmedigi sürece pek birşey beklemeyin. mesela ekşi'den örnek vereceğim. adamların aldığı tıklar öyle " aaaaa hadi ekşiye gireyim de goygoy muhabbetlerini okuyayım" diyen kişiler tarafından gelmiyor. ya da facebookta verilen reklamlar ile. adamlar belli konular hakkında bilgi içeren içerikler giriyor ve biri birşey ararken, pat en tepede çıkıyor.
    puiv ise genelde goygoy ve tartışma. gerçekten kaliteli içerik üreten, hatta bunu düzenli yapan yazarlar var. ama kaideyi bozamayan istisna kendileri. bu yüzden amacınız üye sayısını artırmaktan çok kaliteli içerik girilmeye teşvik etmeli. yoksa isterse 50 bin kişi olsun, bir halt olmaz.
    özet geç lan düdük diyecekler için: yukarı yönlü bir ivme yakalamadıkça geleceğini pek parlak görmüyorum.
    1
    gaddarus 5 ay önce
    evet o konuda yazarlar bilinçlendirilmeli
  • 1
    kullanici 5 ay önce
    aktif yazar sayımızda bir artma olacaktır.şu anki yeni üyeler de alışacaklardir puivin sistemine daha rahat oy verip yazılar yazacaklardır. ilk baştan beri diyorum puiv kendine has güzel bir platform. değerini zamanla anlayacaklardır.
    1
    gaddarus 5 ay önce
    inşallah


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...