6
osman gazi köprüsü
hayırlı olsun. büyük ihtimalle 117 lirayı veren köprünün ayaklarıyla alacak.
  • 0
    reelsayi 7 ay önce
    parası da iyimişte bu yolu köprüsüz gitsek kaç liralık benzin yakarız ki.
  • 0
    elfgozlucuce 7 ay önce
    o parayla arabaya benzin koyarım havadan para kazandıramam köprüye.
  • 0
    anlamadimbabacim 7 ay önce
    oldu köprüye girerken anahtarı da bırakalım.117 lira nedir amk.
  • 0
    secko 7 ay önce
    bolu tüneline 13-14 lira fark veriyorsak bunada muhtemelen 15-20 lira gibi birşey veririz.

    en azından bizim semtin trafiğini rahatlatır nedir öyle amk çevreyolunu kullanıyoruz çarşıya gidip gelmek için çok leş bir kalabalık söz konusu.

    kullandığım güzergah izmit gölcük yolu
  • 0
    kullanici 7 ay önce
    devletin çalışmaya devam ettiğini gösteren köprü. fiyatını yüksek yapmışlar ama ucuzlarsa çoğu insan kullanır.
  • 0
    keyiftuccari 7 ay önce
    fiyatı gibi kendı de buyuk iştir
  • 0
    dortmundcocugu 7 ay önce
    devletin calismaya devam ederek insanlara saplamaya da devam ettigini gösteren köprü. "bu para bi sekilde cikacak" diye yapilan savunmalar da beni bayiltacak artik. niye her sey benden cikiyor aq, bunun adi hizmet olmuyor ki o zaman. kaynak var kaynak var dedikleri sizin cebinizdeki para iste. avrasya tuneli de olur sana 30-40 lira. ama insanimiz zaten cok zengin canim, asgari ücret 5 bin lira ya, herkesin cebinde birer tane iphone 6 (en son o mu cikti bilmiyorum).

    bi de şu padişah sevdamiz bitmedi arkadas. tamam güzel, biz de severiz osman beyi, onu bunu da. la bu ülkede keykubat yok mu, selcuk bey yok mu, melikşah adam degil mi ?? hepsini de gectim koca ustalar ustasi mimar sinanin ismini hangi köprüye verdiniz? ayıp degil mi?? ömrü seferlerde gecmis, istanbulda belki en az duran padisahin ismini 3. köprüye vermenin mantigi nedir ey ahali..
  • 0
    dortmundcocugu 7 ay önce
    biraz celallenip diger köprüye atladim kusura bakmayin. hala ögrenmemis olan magara sakinleri icin; istanbul 3.köprünü ismi yavuz sultan selim
  • 0
    dortmundcocugu 7 ay önce
    bu mevzu hakkinda, izmir - istanbul arasini 3.5 saate indirdiğine dair yorumlar var. 117 liraya ek olarak mazot parası ve otoban ücretini de koyarsak 250 lira gidis 250 lira dönüşte harciyosun. 7 saat yolculuk 500 lira. ucak 100 lira 45 dakikada gidiyor, git gel hadi 2 saat olsun 200 lira.

    salak (ya da cok zengin) olmak lazım..


  • haberler

    haberlerin paylaşıldığı bölüm.

    54 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    sadurra

    canki
  • yapılabiliteler:


    - haber linkleri paylaşılabilir.

    - haber videoları, fotoğrafları paylaşılabilir.

    - haber yazıları paylaşılabilir.

    - yazarlar video ve fotoğraf destekli olarak kendi haberlerini paylaşabilirler.

    paylaşım yapılırken dikkat edilmesi gerekenler:

    - tarih vermekten çekinmeyin.

    - abartıya kaçmayan, açıklayıcı başlıklar kullanın. 

    - link paylaşımına ''yorum'' eklemek istediğinizde başlığa önce haberin ne olduğunu yazıp eğer yorumunuz kısaysa yorumunuzu parantez içerisinde belirtmeniz çok çok rica olunur. 

    örnek: kızılay avm'de şüpheli paket panik yarattı (nereye gidiyor lan bu ülke?) 

    yani başlığa ''ülke nereye gidiyor beyler?'' şeklinde sadece yorumunuzu yazmayın. gireceğimiz link'in ne olduğunu bilelim biz. 

    - ''ya kardeşim ben bir haber okudum, valla içim çok dolu, ben şuraya sayfalarca yardırmak istiyorum'' diyorsanız haberi ''yazı'' formatında paylaşın ve lütfen başlığınız haberin ''ne olduğunu'' söylesin. yazıda ise önce kaynağı belirtip ardından yorumunuza geçin.

    örnek:

    başlık: ''kızılay avm'de şüpheli paket panik yarattı''

    yazının ilk cümlesi: (kaynak) abuksabukhaber.com/haberler/ankara/avm/bomba

    yazının devamı: ya ben bu ülkeyi anlayamıyorum kardeşim...

    bunu neden istiyorum? çünkü bu bölüme giren kişinin ilk amacı ''haber'' okumak. o yüzden önce haberi okuyup sonra sizin yorumunuzu görmeli.


    - link'i paylaşıp içeriği ekledikten sonra sanki içeriği ekleyen siz değilmişsiniz gibi paylaşıma girip yorum yapmak da bir seçeneğiniz, siz bilirsiniz.


    uyarı: bölümle alakasız ve reklam kokan içerikler silinecektir. 








popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...