9
bi gerçek daha var
'televizyonun diktatör dediğine diktatör, terörist dediğine terörist, hain dediğine hain, şehit dediğine şehit, şerefsiz dediğine şerefsiz, kahraman dediğine kahraman diyen uydu alıcıları sizi..
spikerin dudak uçlarında yaşayan; okumaktan, sorgulamaktan, araştırmaktan nefret eden üniversite mezunları sizi.
hiç okumayın, sorgulamayın, araştırmayın, incelemeyin.
sadece kumandanın tuşuna basıp ezberleyin. televizyonda yemek yiyenlerin görüntüleriyle beslenip, öpüşenlerin sevdasıyla tatmin olup, askere gidenlerin kanlı elbisesiyle cesur olun.
dünyanın öbür ucunda hiç tanımadığınız birini alçak ilan edin, yine dünyanın öbür ucunda hiç tanımadığınız birini kahraman.
yalnız dua edin elektrikler gitmesin!
  • 2
    kurt 10 ay önce
    ülkenin özetini geçmişsin kardeşim.
    1
    ilteris 10 ay önce
    herşey ortada kardeşim
  • 1
    kaancakirhann 10 ay önce
    artı
    1
    ilteris 10 ay önce
    eyvallah
  • -1
    yusufir 10 ay önce
    işte bunlar hep kumanda almanın yaşattığı o zorluklar yüzünden. nice insanlar var kumandayi almak için erindiginden o kanalı izlemeye mahkum olan. halbuki o kumanda kalkıp ayağına gelse o da istemez mi bi discovery science açsın? kumandayi kaybedenleri düşünmek bile istemiyorum.
    1
    ilteris 10 ay önce
    kumandayı değilse allah kontrolu kaybedenlerden etmesin
    -1
    yusufir 10 ay önce
    onlar içinde pusulali seccade kesin çözüm.
  • -1
    vasiliagayev 10 ay önce
    iyi konuştun
    1
    ilteris 10 ay önce
    teşekkür ederim
  • 1
    tswayne 10 ay önce
    helal olsun cidden güzel olmuş.
    1
    ilteris 10 ay önce
    teşekkür ederim kardeşim
  • 2
    lethe 10 ay önce
    anlamak isteyeni düşünmeye itecek, biraz sert ama güzel bir yazı. paylaşımın için teşekkürler. bunu ülkedeki herkesin okuması lazım.
    1
    ilteris 10 ay önce
    teşekkür ederim dostum gırgır şamata ile oyaladıgımız günlerimizde biraz gerçekliğe biraz düşünceye ulaşmak için buralarda şansımızı deniyoruz saygılar
  • 1
    callisto 10 ay önce
    gerçeği tam olarak anlatmışsın, şu cahillikleri bir aşabilsek keşke.
    -1
    ilteris 10 ay önce
    hala ümitliyiz kardeşim hep beraber elimizden geleni yapacağız bunun için saygılar
  • 1
    fysun 10 ay önce
    ülkemizdeki insanların çoğunun, tek iletişim kaynağı televizyon olduğundan kendi siyasi görüşünü savunan taraflı kanalları takip edip sadece o kanalların dediklerine inanıp onları savunuyorlar. dur lan bugünde şu kanaldan dinleyeyim bakalım bu kişi hakkında ne diyolar demezler. olaya her zaman tek bir pencereden bakarlar. o haklı derse haklıdır, diğerlerinin ne dediği umrumda değildir.
  • 1
    scary 10 ay önce
    +1
  • 2
    scary 10 ay önce
    biz koyun değil kurt sürüsü olduğumuz için farklıyız bilader. artılıyorum seni.
    1
    ilteris 10 ay önce
    eyvallah biraderim doğruları konuşacağımız nice zaman'ımız olacak saygılar


  • burası türkiye

    Türkiye'de olan her türlü güncel olayın paylaşımı; *başka ülkede yaşayamam *yurdum insanı *sıradan bir güm Diye başlayan cümlelerin başlığı

    3 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ilteris

    rick

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...