5
cafelerdeki samimiyetsizlik

Cafeye gittiğinizdeki o muhabbetteki samimiyetsizlik ve o gereksiz kibarlık.Birader kahvede "dayı 2 çay 1 i açık" sözünün yerini tutarmı

  • 0
    saymyname 9 ay önce
    Yok illa kapiçonu diye acayip isimler söyliyeceksin amk kibarları.
    0
    vii 9 ay önce
    Dayı bi atom ver demek yerine
  • 0
    redkit 9 ay önce
    tutmaz istanbul ağzından nefret ediyorum ''ay cınım nısılsınııız'' yerine ''nabuyon gardaş nası gidiyor'' daha iyi.
    1
    vii 9 ay önce
    O taş sesleri olmadan olmuyo ama mına kodumun bayanları sürüklüyo bizi
  • 0
    lslxldogan 9 ay önce
    Adını söyleyemediğim kahve çeşitleri :(
  • 1
    mirat 9 ay önce
    Ha şöyle be bizim burada sürekli canlı müzik oluyor herkes gidip check-in atmanın derdinde ben se sahilde yürüp müzik dinlemeyi, evimde oturup siteleri yapmayı daha çok seviyorum. Evde az da olsa bir şeyler çizmeyi, ha asosyal mıyım? Değilim ama her gün de gidilmez ki be ._.
  • 1
    derbesteseemann 9 ay önce
    Ulan 4 liraya çay mi olur lan :(
  • 2
    battifishing 9 ay önce
    2 açık demek varken karemel makiyato demek saçmalıktır
  • 0
    tokcanavar 9 ay önce
    O süzeksiz çayın keyfini verirmi bee
    tokcanavar tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    odinsraven 9 ay önce
    Ne demişler "Bir fincan oraletin kırk yıl hatırı vardır"
  • 2
    kisacaibis 9 ay önce
    Popüler kültürün getirisi olan kafelerde checkin yapabilmek için bir çaya 3.5 lira gençlerimiz hiçbir zaman kahvelerde ki muhabbeti ve samimiyeti yakalamıcaklar
  • 0
    turkceqaraqter 9 ay önce
    samimiyet senin arkadaşına olacak hocam zaten şimdi garsona gelipte "oo karşim bana sıcak çikilata ver" dersen ayıp edersin


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...