• 2
    ismailabi 1 yıl önce
    Çişten olduğunu düşündüğüm ama tam anlayamadığım şey
    0
    yazamayanyazar 1 yıl önce
    Otobüsteki direkler vs. Elektrik akımına maruz kalınca oraya etki ediyor.
  • 1
    redmoon 1 yıl önce
    bide yanında oturan yaşlı amca görürse işte o zaman sıçtın
  • 2
    afrudumkey 1 yıl önce
    inmen gereken yere yakın yerde olmuşsa sıkıntı daha da büyük
    0
    lazcoder 1 yıl önce
    bunu çok yaşadım. :DDD
  • 1
    mayavuzcan 1 yıl önce
    cem yılmazın espirisi vardı işe yaradığında kalkmaz yaramayacağında hep cin gibi :D
  • 0
    lazcoder 1 yıl önce
    okula servisle giderken bir yerden geçerken her sabah o yerde kalkıyordu.
  • 3
    crowley1santos 1 yıl önce
    gençler her sabah belli bir yerden geçerken çükünüz kalkıyorsa bunun iki sebebi var birincisi sabah ereksiyonu ama o kadar dakik olması imkansız ama ikinci sebebi ise servisin arabanın yada her hangi bir taşıtın çükünüzün kalktığı yolda eğer yol bozuksa yada yolda araba titrerse bu size vibratör etkisi yapar ve çükünüzü kaldırır olan biten bu tamamen arabanın geçtiği yolun bozuk olmasından mütevellit arabanın titremesi bu olaya sebep oluyor
    0
    sideband 1 yıl önce
    aydınlandım kardeş. harbi diyorum.
    0
    crowley1santos 1 yıl önce
    görevimiz kardeşim ne demek :D
  • 1
    sexshopamelesiabuzer 1 yıl önce
    hoca tahtaya çağırdığında çükün fermuarı zorlamasının 1 alt kademisidir
  • 1
    tvb 1 yıl önce
    hele sabah uyanır uyanmaz dolmuşa bindiğimde :D
  • 1
    antimilitarist 1 yıl önce
    sonra işe geliyon servisten inicen kalkamıyon yerinden.
  • 0
    keloynak 1 yıl önce
    Denizde bikinili cıvırları kestiğinde muhtemel oluşacak durumdur.
  • 0
    bakirpezevenk 1 yıl önce
    bide sağda solda hanımlar varsa düzeltsen sıkıntı düzeltmesen ayrı sıkıntı
  • 2
    shmilen 1 yıl önce
    Şehirlerarası yolculukta izmirden geçiyorsan olabilecek durumdur
  • 1
    reinhard 1 yıl önce
    duzeltmeye kalksan bir dert kalkmasan ayrı bir dert.iyisimi ortada yeterince kalkmıs bir sey varken siz bir seye kalkısmayın yolculugunuza devam edin.
  • 0
    sametoztekin 1 yıl önce
    hiçbşey belli etmeden kafanı koy televizyon izle yoksa uyu
  • 0
    bigdaddycool 1 yıl önce
    Bilirim o hissi hele ki yanınızda bir bayan oturuyorsa rezil olmamak için iki büklüm oturmaya başlanılır halbuki bunun yararı değil daha çok zararı olur çünkü ç*k dediğimiz organımız üstüne binen yükü bir bayan sanarak daha da şahlanır ve ne kısa ne de uzun sayılabilecek bir süre boyunca inmez
    bigdaddycool tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
  • 0
    muskatkullananodin 1 yıl önce
    yanında tanımadığın biri oturuyorsa bi de utançlığa giden mevzu hatta onu düşürken bile kalkar böyle adi yaramaz bir şey.
  • 0
    antmen 1 yıl önce
    Hele diğer tarafında bayan varsa baya mahçup oluyorsun , farkedip sana tacizci gözüyle bakmasından korkuyorsun
  • 0
    yasar 1 yıl önce
    Aç telefondan Bülent ersoy izle. Kesin çözüm (denendi)
  • 0
    sammy 1 yıl önce
    Eninde sonunda iner beyler sıkıntı yok
  • 4
    oxygen 1 yıl önce
    işeyeceksen ama daha varsa otomatikman kalkıp bu olayı daha da dramatikleştiren olaydır. hayır yani işemeyeceksen seni rezil ederim diye tehdit ediyo ibin
  • 0
    pompacikirpi 1 yıl önce
    sarsılmalar hoplamalar sonucu ayağa kalkmış olan midemden dolayı farketemediğim olay
  • -6
    cykablyad 1 yıl önce
    Minibüs yolculuğum sırasında ayaktaki bir bayanın koluma dayaması suretiyle kanın ç*küme fırlaması
  • 0
    mahmoud 1 yıl önce
    aramızdaki sapıkları ortaya çıkaran içeriktir. minibüste sana çarpan kadından tahrik olmak ne lan hayvan herif
  • 0
    theflash 1 yıl önce
    iyi bilirim. her gün üniversiteye bursa'dan yalova'ya gidiyorum. gidiş geliş toplam 2.5 saat felan yolculuk yapıyorum 3 aktarma yapıyorum. dolmuş otobüs derken günde 200kere kalkıp kalkıp iniyor benim organ :) çok sıkıntıya düşürüyor
  • 0
    dedo 12 ay önce
    uzun yolculuklarda uyku sonra yaşanan bir durum . Uyandığında mola verilmiştir gözünü ışıklarla açarsın ve kotunu yırtarcasına ç*kün kalkar
  • 0
    lehsuvarisi 12 ay önce
    Aklı yok fikri var :D
  • 0
    oguzhanozkan 12 ay önce
    Aynı durum uyuyup uyandıktan sonra da olur.Bunun sebebini araştırdığımda uykudayken altına işememen için vücudun aldığı bir önlem olduğunu anladığım durumdur.
    oguzhanozkan tarafından 12 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    roxic7 12 ay önce
    İşe giderken tam arabadan ineceğim zaman kalkıyor. Ya nasıl sinirleniyorum görme.
  • 0
    mithrandir 12 ay önce
    kime kalktı neye kalktı buna göre normal olabilir bence mayk
  • 1
    fdfail 12 ay önce
    Üstüne bastırmaya çalışmayın işe yaramıyo daha çok kalkıyo aq


  • komedi

    Bu bölüm giflerin ,videoların espirilerin havada uçuştuğu bölüm vur patlasın çal oynasın yaz puiver..

    5 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mayavuzcan

  • Komedinin kuralı olmaz ama lütfen mallaşmayın :D

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...