8
beyler çok çirkinim hiç mi kız arkadaşım olmayacak benim ?
34 yaşına geldim. paramda yok kasiyerlik yapıyorum. bir kızda şöyle iç geçirerek bakmadı lan yüzüme :(
  • 3
    ademak 3 ay önce
    ahahahah bekar öleceksin
  • 0
    i124 3 ay önce
    vücut nasıl gideri var mı ? bide çirkinlik seviyen ne resim falan at bakalım
  • 0
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    kasiyerlik yaptığın için.hiç başka mesleklere girmeyi düşünmüyormusun?internette bir çok beleş ders videosu sınav hazırlık setleri var kpss gir ales gir ne biliyim açık öğretimden bölüm bitir.öyle yatana kız vermezler
  • 0
    nesquik 3 ay önce
    abi azcık adım falan at bak ben 18 yaşımdaım şuanki sevglim 10.csus bennim tipimi gören şükür namazı kılıyo kendi haline azcık egolu ol millete laf verme laf söyletme yani kendine baya beyefendi modlarında takıl
    bkz: kingsman filmindeki ajanlar
    bu şekilde ol zaten mutlaka birisi sana yazar daha gençsin
  • 0
    quentra 3 ay önce
    senin ilacın spor


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...